• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403040503114
  • خبرنگار : 71955

سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد

سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه ویژه فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آنان باز شده است و فرآیند ثبت‌نام تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

مهدی نیک‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان کار خود را آغاز کرد و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد، گفت: برای انجام این طرح ۴۲۴ مرکز اقامت رفاهی یا خانه‌های معلم به همراه حدود ۲۵۰۰ مدرسه در نظر گرفته شده است، حدود ۷ هزار نفر همکار فرهنگی به عنوان عوامل اجرایی آماده پذیرایی از مسافران تابستانه هستند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود، افزود: در ثبت‌نام غیرحضوری همکاران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سامانه Eskan.medu.ir و از طریق درگاه خدمات الکترونیک دولت یا درگاه سها از طریق گوشی همراه یا از طریق کامپیوتر با مراجعه به سایت بعد از احراز هویت، کار ثبت‌نام را انجام و نسبت به رزرو اتاق با درجه مشخص اقدام کنند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به ستادها یا پایگاه‌های اسکان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام حضوری درخواست خود اقدام کنند، ادامه داد: ثبت‌نام‌ها به صورت غیرحضوری و به شکل رزروی از طریق سامانه است.

نیک‌فر با بیان اینکه طرح اسکان تابستانه فرهنگیان برای همکاران فرهنگی و خانواده‌های درجه یک آنان است، گفت: فرهنگیان شاغل و بازنشسته رسمی، پیمانی و قراردادی، همچنین مدارس غیردولتی و کانون‌های پرورش فکری که امکان احراز هویت در سامانه را داشته باشند با ارائه کارت شناسایی یا معرفی‌نامه از ادارات مناطق امکان استفاده از طرح را دارند.

وی اظهارکرد: در صورتی که ظرفیت اضافه به وجود بیاد امکان خدمات‌دهی به اقشار دیگر جامعه اعم از کارکنان لشکری و کشوری و افراد عادی با اولویت خانواده‌های شهدا و جانبازان و همچنین کسانی که سال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند با اولویت، وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha