• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403031710910
  • خبرنگار : 50532

شهردار آستارا خبر داد

ترمیم آسفالت معابر و کوچه‌های شهر مرزی و گردشگرپذیر آستارا

ترمیم آسفالت معابر و کوچه‌های شهر مرزی و گردشگرپذیر آستارا

ایسنا/گیلان شهردار آستارا از آغاز عملیات اجرایی آسفالت معابر این شهر مرزی، گردشگر پذیر و پرتردد استان گیلان خبر داد و گفت: تا پایان فصل کاری مرتبط با آسفالت ۷۰ هزار مترمربع از معابر آستارا آسفالت خواهد شد.

میثم الوان پور امروز پنجشنبه ۱۷ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شهرداری آستارا در راستای مناسب‌سازی معابر و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، ترمیم و لکه‌گیری معابر کوچه‌های مختلف شهر آستارا را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: عملیات ترمیم آسفالت، روکش و لکه‌گیری خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اقدامات زیادی از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش نیروهای شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر آستارا انجام شده که از جمله آنها بحث آسفالت است، افزود: آسفالت از مطالبات به حق مردم شهر آستارا بود و به جهت بهبود وضعیت آسفالت شهر گردشگرپذیر آستارا، پروژه های غیر ضروری را کاهش خواهیم داد و تمام تمرکز بر روی آسفالت شهری خواهد بود.

الوان پور، ادامه داد: با توجه به قیر موجود و با در نظر گرفتن محدودیت‌های لازم در این راستا ظرف دو ماه آینده روکش آسفالت در خیابان‌های مطهری، فارابی، حافظ، بسیج و بخشی از سه راه ویرمونی شهر آستارا انجام خواهد شد.

شهردار آستارا با بیان اینکه ساماندهی و ارتقاء سطح کیفی معابر شهری از مهم‌ترین سرفصل‌های بودجه عمرانی شهرداری است که با هدف ساماندهی کالبدی فضاهای شهری و بهسازی اصولی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر اجرایی می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت شهرداری، احداث، نگهداری و بهسازی معابر است که با هدف ایجاد تحول ساختاری در سطح شهر همواره در دستور کار قرار دارد، به گونه‌ای که علاوه بر سهولت در تردد شهروندان، شاخص‌های دیگری نظیر ارتقای کیفی سیما و منظر شهری نیز تحقق می‌یابد.

به گزارش ایسنا، شهر مرزی و گردشگر پذیر آستارا در شمال غربی استان گیلان همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد و یکی از شهرهای گردشگرپذیر جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha