• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403031610305
  • خبرنگار : 50555

دبیر شانای خراسان رضوی:

امروز مردم رئیس‌جمهوری خستگی‌ناپذیر می‌خواهند

امروز مردم رئیس‌جمهوری خستگی‌ناپذیر می‌خواهند

ایسنا/خراسان رضوی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان رضوی گفت: مردم توقع‌شان از رئیس جمهور این است که خستگی‌ناپذیر باشد و شب و روز در خدمت به آنان گام بردارد.

عباس پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهم ویژگی‌های یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهارکرد: مهمترین شاخص‌های یک نامزد انتخابات، همان مواردی است که در تاکیدات مقام معظم رهبری وجود دارد. ایشان به منظومه سیاسی جهان اشراف دارند و می‌دانند در چه وضعیتی هستیم و این وضعیت نیازمند چه رئیس‌جمهور با چه شاخصه‌هایی است.

وی افزود: شاخصه‌ای که مقام معظم رهبری برای این رئیس‌جمهور تعریف کرده‌اند، پرکار و فعال بودن و اعتقاد داشتن به مبانی نظام جمهوری اسلامی است. اگر نامزدی به طور جدی عزم ادامه راه شهید رئیسی را داشته باشد، می‌توانیم بگوییم که دارای این شاخصه‌هاست. امیدواریم در بین گزینه‌های مورد تایید شورای نگهبان، مردم بهترین‌ گزینه که نزدیکترین به این سه شاخصه اصلی است را برگزینند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان رضوی با اشاره به افزایش سطح توقعات مردم از رئیس‌جمهور منتخب پس از دولت مرحوم رئیسی، گفت: اکنون مهمترین موضوع برای مردم این است که یک رئیس‌جمهور باید مردمی باشد و رابطه بین حاکمیت و مردم را با پرکاری و برنامه‌ریزی منظم مدیریت کند. اگر رئیس‌جمهوری که در آینده روی کار می‌آید، نتواند متواضع باشد و توانایی ارتباط مردمی نداشته باشد و برای گشایش امور مردم چندین بار به یک جا سفر نکند، از سمت مردم رد می‌شود.

پارسایی ادامه داد: یک رئیس‌جمهور شایسته باید با برنامه‌ریزی دقیق پیش برود و از تمام وقت خود نهایت استفاده را ببرد. مقام معظم رهبری در خصوص شهید جمهور فرمودند که این شهید خستگی‌ناپذیر بود و شب و روز نمی‌شناخت. اگر کسی این گونه برای مردم تلاش کند، اولا خداوند به مددش می‌آید و دوما مردم از برخی نارسایی‌ها و مشکلاتی که در مسیر زندگی‌شان دارند، برآشفته نمی‌شوند و می‌دانند کسی هست که برای آنان تلاش می‌کند، حال اینکه تا چه میزان قدرت برطرف کردن این مشکلات را دارد، مهم نیست. مهم این است که رئیس‌جمهور برای گره‌گشایی از کار مردم تلاش می‌کند. مردم توقع‌شان از رئیس جمهور این است که خستگی‌ناپذیر باشد و شب و روز در خدمت به آنان گام بردارد.

وی با تاکید بر اینکه باید نامزدهای انتخابات دارای رزومه عملیاتی از خود باشند، عنوان کرد: نامزدها باید مبتنی بر رزومه و پیشینه‌شان حرف بزنند و به مردم قول دهند، زیرا در این صورت وعده‌های آنان می‌تواند مردم را ترغیب به رای دادن کند. وگرنه حرف زدن به تنهایی و بدون عمل نمی‌تواند راهگشای مشکلات و انتظارات باشد و مردم نیز نامزدی که وعده‌هایش با عملکرد گذشته‌اش مطابقت ندارد را نمی‌پذیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha