• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403031308771
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذارترین نظام در جهان معاصر است

نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذارترین نظام در جهان معاصر است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در همایش تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب در قالب طرح ضحی، نظام جمهوری اسلامی ایران را تاثیرگذارترین نظام در جهان معاصر دانست.

رضا شریفی امروز یکشنبه در همایش تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب در قالب طرح ضحی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تسلیت ایام رحلت آن شخصیت بزرگ اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذارترین نظام در جهان معاصر است و به لطف و برکت این نظام و خون شهدا در جای درستی ایستاده‌ایم و باید شکرگزار خداوند منان باشیم.

وی افزود: از همین روی حرکت کنونی همه مسئولین حرکت در مسیر خدمت و تلاش و ساختن هرچه بیشتر ایران اسلامی خواهد بود و بدانید هیچ خلل و خلائی در مسیر خدمت به مردم پیش نخواهد آمد.

شریفی ادامه داد: توسعه، پیشرفت، امنیت، اقتصاد، فرهنگ، دانش و همه و همه در گرو دستگاه تاثیرگذار تعلیم و تربیت است؛ اعتقاد داریم اثرگذاری، انسان‌سازی و ریل گذاری معلمان در مسیر تربیت دانش آموزان، ممتاز و برجسته بوده و خواهد بود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: با تمام توان و وجود همراه و همگام با آموزش و پرورش و برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: تربیت انسان در تراز انقلاب و اسلام می‌شود رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و افرادی امثال وی.

شریفی گفت: امروز بیش از پیش نیازمند همدلی، خردورزی و مشارکت فکری و یدی در همه حوزه‌ها و بخش‌ها هستیم؛ اولویت اول توسعه استان آموزش و پرورش و بعد دانشگاه‌هاست و این دو مجموعه ظرفیتی بی‌نظیر و جامعه‌ای گسترده را دارا هستند که در عرصه‌های مختلف می‌توانند نقش آفرینی کنند.

وی اظهار کرد: سرآمد همه ظرفیت‌های درون جامعه، نیروی انسانی آن است که باید به آن تکیه کرد و از ظرفیت یاد شده به نحو مطلوبی بهره‌گیری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha