• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403031207804
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل عنوان کرد

مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان اردبیل محقق شد

مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان اردبیل محقق شد

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از مهمترین خدمات رئیس جمهور شهید به استان اردبیل، توجه ویژه به زیرساخت‌های سرمایه گذاران بود که مصوبات ارزشمند سفر سال ۱۴۰۰ نمونه بارز این حمایت‌ها است.

هاشم علایی ۱۲ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان هشتمین سفر استانی رئیس جمهور شهید به استان اردبیل، مصوبات ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرک‌های صنعتی به سرانجام رسید که ایجاد پست برق ۶۳ کیلوولت، مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب و ساختان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره دو اردبیل از جمله این مصوبات بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر احداث پست برق ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی اردبیل۲ با ظرفیت ۴۰ مگاآمپر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

علایی ادامه داد: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره دو اردبیل نیز با گنجایش ۲۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال تکمیل و در مرحله بهره برداری آزمایشی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: ساختمان فناوری و کسب و کار این شهرک صنعتی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری تکمیل شده است که ساختمان مذکور پس از بهره‌برداری در اختیار مشاوران و کارشناسان به منظور ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای به واحدهای تولیدی قرار داده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم، بهترین راه ممکن برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید است و ما مدیران باید با کار و تلاش جهادی، ادامه دهنده راه شهیدان والامقام باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۵ ۰۸:۲۵

روحت شاد هست .آگاهی که چند میلیون نفر پشت سر یه مرجع تقلید ،شهادت دادن به اینکه جز خیروخوبی ازت ندیدن