• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403030805265
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس اصفهان:

خیّران اصفهانی در تأمین هزینه مدارس همکاری می‌کنند

خیّران اصفهانی در تأمین هزینه مدارس همکاری می‌کنند

ایسنا/اصفهان معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس  استان اصفهان گفت: خیران این استان علاوه بر مدرسه‌سازی در تأمین هزینه‌های مراکز آموزشی همکاری می‌کنند.

علی‌اصغر ذاکران، امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد) در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام مدارس تیران و کرون، اظهار کرد: ۲۰۰۰ خیر در استان اصفهان در سه دهه گذشته برای مدرسه‌سازی با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند.

وی افزود: خیران در مدرسه‌سازی همکاری خوبی داشته‌اند و بدون مشارکت آنان حجم بالایی از پروژه‌ها اجرا نمی‌شد و مشکل کمبود فضا رفع نمی‌شد.

به گزارش ایسنا، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، ادامه داد: بیش از ۴۰۰ پروژه نیمه‌تمام مدارس در استان وجود دارد که با خیرین در حال اجرا است.

ذاکران معتقد است با جلب مشارکت مردم اجرای این پروژه‌ها به سرانجام می‌رسد و دانش آموزان از آن استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه‌های صنفی و صاحبان صنایع در امر مدرسه‌سازی وارد شده‌اند و جلوه ممتاز آن در ساخت یکصد هنرستان در جوار شهرک‌های صنعتی است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، تصریح کرد: تجهیز هنرستان‌ها بسیار مهم بوده که مشارکت اتاق بازرگانی و صنایع به تأمین این امکانات برای تحصیل دانش‌آموزان لازم و متناسب با سیاست‌های آموزش و پرورش است.

ذاکران با بیان اینکه تیران و کرون به محیط‌های آموزشی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: خیران تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند و با همت آنان پروژه‌ها به سرانجام رسید.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۳۷ پروژه مدرسه‌سازی در این شهرستان پیش بینی شده و خیران پیشگام هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، گفت: دولت به سهم خود در تکمیل مدارس همکاری می‌کند که تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و تجهیزات داخلی از جمله آن ‌است.

ذاکران خاطرنشان کرد: جشنواره خیران مدرسه‌ساز مردادماه برگزار و زمینه برای توسعه فعالیت‌ها بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha