• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403030704811
  • خبرنگار : 50300

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول:

اقدامات شهید آیت‌الله رییسی بسیار پربرکت بود

اقدامات شهید آیت‌الله رییسی بسیار پربرکت بود

ایسنا/خوزستان فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: اقدامات رئیس جمهور از آنجایی که در مسیر اراده الهی بود و عمل صالح محسوب می‌شد، بسیار پربرکت بود.

امیر جواد ولدی در مراسمی که امروز، دوشنبه ۷ خرداد به مناسبت هفتمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهانش در دانشگاه صنعتی دزفول برگزار شد، اظهار کرد: در عالم، اعمال را بر اساس درستی و کیفیت آن‌ها به چند دسته تقسیم می‌کنند که با ارزش‌ترین آن‌ها عمل صالح است. اگر کاری در مسیر اراده الهی انجام شود هر چند ناقص و اندک باشد خدا به آن عمل برکت می‌دهد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ما افتخار این را داشتیم که سه بار مهمان رئیس جمهور بودیم. ایشان همیشه دغدغه مردم را داشتند و از آنجایی که اقداماتشان با وجود کمبودهایی که وجود داشت، در مسیر اراده الهی انجام می‌شد و عمل صالح محسوب می‌شد بسیار پر برکت بود. همین اعمال صالح رئیس جمهور باعث شد درگذشت او از نوع شهادت باشد و بین مردم بیشتر از قبل عزیز و محبوب شود.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با اشاره به نبود روح استعلا در شهید رئیسی، عنوان کرد: هر جا که غرور و خودبینی باشد، استعلا هم وجود دارد. هر کس بخواهد از جایگاهش سوء استفاده کند و به دیگران نگاه از بالا به پایین داشته باشد یعنی در وجودش روح استعلا وجود دارد.

ولدی اضافه کرد: بعد از شهادت شهید رئیسی وقتی که تلویزیون منزل مادر ایشان را نشان می‌داد بیشتر از قبل مشخص شد که روح استعلا در ایشان وجود نداشته، کما اینکه رهبر انقلاب نیز فرمودند هیچ کس حق ندارد اگه در وجودش استعلا می‌بیند مسئولیتی را قبول کند.

وی با اشاره به نقش پررنگ نیروی هوایی در دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: در دفاع مقدس نخستین نیروی پاسخ‌دهنده به دشمن و آخرین نیرویی که از منطقه خارج شد، نیروی هوایی بود. پایگاه‌های هوایی در تمام لحظات جنگ آمادگی مقابله با نیروهای دشمن را داشتند و توانستند با امن کردن آسمان به نیروی زمینی در مقابله با دشمنان بعثی کمک کنند.

ولدی خاطرنشان کرد: ما خود را مدیون تک‌تک کسانی می‌دانیم که در آن زمان بدون هیچ ادعا و نام و نشانی جنگیدند و با شجاعت و جسارتشان توانستند نیروهای عراقی را از کشور خارج کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha