• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403040805518
  • خبرنگار : 50225

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

امام جمعه دزپارت: رای حداکثری به رئیس جمهور، رای به جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه دزپارت: رای حداکثری به رئیس جمهور، رای به جمهوری اسلامی ایران است

ایسنا/خوزستان امام جمعه دزپارت با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: مردم به این نکته رسیده‌اند که رای حداکثری به رئیس جمهور رای حداکثری به جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مراد حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا هر چه به غروب و شب نزدیک شدیم، حضور مردم پای صندوق‌های رای باشکوه‌تر بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مردم به این نکته رسیده‌اند که رای حداکثری به رئیس جمهور رای حداکثری به جمهوری اسلامی ایران است. کسی که با رای حداکثری رئیس جمهور می‌شود بیشتر می‌تواند چانه‌زنی و پیگیری مطالبات به‌حق جمهوری اسلامی را انجام دهد و دفاع کند.

امام جمعه دزپارت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح گفت: کسانی که برای کاندیداتوری انتخاب شدند همه مورد تایید نظام هستند اما برخی کف و برخی سقف صلاحیت‌ها را دارند. ما وظیفه داریم فرد اصلح را انتخاب کنیم. فرد اصلح کسی است که کارنامه خوبی دارد، پیام شهدا را فراموش نکرده است، تابع مقام معظم رهبری است و پیگیر رفع محرومیت‌ها و اجرای عدالت باشد.

حسینی با بیان اینکه هر تک رای یک سلاح برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی در مرز و بوم ما است، عنوان کرد:  ملت ایران در طول تاریخ نشان دادند وقتی یکی یکی وارد میدان شدند موجی شدند و هر چه خواستند رقم زدند. بنابراین اگر تک رای‌ها را نادیده بگیریم و کم ارزش ببینم موجب شادی دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به لزوم رفع مشکلات مردم افزود: امیدوارم در عین حال که پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنیم مطالبه‌گر و پیگیر حل مشکلات مردم باشیم. مهم‌ترین خواسته مردم و مسئولان بحث آب است و امیدوارم هر کسی رئیس جمهور شود پیگیر اجرای این مطالبه مردم باشد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha