• جمعه / ۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120402215
  • خبرنگار : 50617

دبیرکل حزب ایران جوان:

نبود احزاب مستقل و با برنامه مشکل این روزهای کشور است

نبود احزاب مستقل و با برنامه مشکل این روزهای کشور است

ایسنا/مازندران دبیرکل حزب ایران جوان گفت: متاسفانه یکی از مشکلات این روزهای کشور نبود احزاب مستقلی است که دارای برنامه باشند.

علی هاشمی در حاشیه سفر به مازندران به منظور افتتاح دفتر حزب ایران جوان در منطقه شمال کشور، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  با اشاره به اینکه برخی به فکر مسائل جناحی و منافع شخصی هستند، حزب ایران جوان با تاکید بر حفظ منافع ملی و استفاده از ظرفیت جوانان گام برداشته؛ با برنامه و استراتژی فعالیت می‌کند.

هاشمی با اعلام اینکه در همه استان‌ها حزب ایران جوان فعال است، تصریح کرد: برنامه‌هایی را برای مجلس دوازدهم تدوین کردیم تا در کشور اجرایی و از ظرفیت جوانان برای توسعه کشور استفاده شود.

وی با اظهار اینکه در انتخابات ۱۱ اسفند شاهد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای هستیم، خاطرنشان کرد: در دنیا به فکر انتخابات ایران هستند هرچه انتخابات کم رونق شود مردم آسیب می‌بینند.

دبیرکل حزب ایران جوان با یادآوری انتخابات سال ۱۳۸۸ که از سری انتخابات پرشور در کشور بود، گفت: هر ساله شاهد اتفاقاتی هستیم که معاندان نظام با اعمال تحریم‌های شکننده سعی در دلسرد کردن مردم از نظام و انزوای کشور را دارند.

این فعال سیاسی در کشور به نقش موثر رسانه‌ها در تبیین اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: فعالیت رسانه‌ای و تبلیغات درست موجب شور و نشاط انتخابات می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه در اوایل انقلاب به دنبال ملی کردن اقتصاد بودیم، گفت: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری در کشور عملیاتی شود، مشکل اقتصاد برای همیشه حل خواهد شد.

وی با اشاره به سه وظیفه نظارت، حمایت و هدایت دولت در دنیا، افزود: در تمام دنیا شاهد هستیم که دولت‌ها به بخش خصوصی احترام می‌گذارند و کشور بر اساس مالیات اداره می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه با فروش نفت و دریافت مالیات همچنان رفاه در کشور ضعیف است، خاطرنشان کرد: دولت تصدی‌گری اقتصادی کرده و باید از آن کناره گیری کند.

دبیرکل حزب ایران جوان با تاکید بر اینکه باید بخش خصوصی فعال شود، تصریح کرد: اگر تولید شکل بگیرد، اشتغالزایی و توان پول ملی کشور افزایش می‌یابد.

وی با اعلام اینکه تبدیل به یک کشور مصرف گرا شده‌ایم، خاطرنشان کرد: دولت هرچقدر بزرگتر شود به اقتصاد ضربه بیشتری وارد می‌کند.

این مسئول سیاسی با اظهار به اینکه در هر استان یک شورای مرکزی داریم، یادآور شد: شورای مرکزی استان‌ها شورای مرکزی شهرستان‌ها را شکل می‌دهند.

علی هاشمی با بیان اینکه برای تحول در برخی از اقدامات به دنبال تحول در جامعه هستیم، افزود: ما به دنبال سیاست گذاری هستیم و مردم از گفت‌وگوهای سیاسی خسته‌اند، در حالیکه مردم به دنبال یک سیاست گذاری درست هستند تا آن را لمس کنند و ما باید این رویکرد را عملیاتی کنیم.

دبیرکل حزب ایران جوان ذکر کرد: آمار نرخ بیکاری در جامعه بسیار زیاد است و باید مطالبه‌گری در جامعه ایجاد شود.

این مسئول با تاکید براینکه جوانان ما به دلیل کذب و تکذیب دلسرد شده‌اند و با امر دستوری اقتصاد پیش نمی‌رود، اظهار کرد: بخش خصوصی ما فلج شده است، برخی تفکرات باید تغییر کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha