• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402112417086
  • خبرنگار : 50130

معاون فرهنگی دانشگاه کردستان:

حضور کاندیدا بین قشر دانشگاهی و فرهیخته جامعه ضروری است

حضور کاندیدا بین قشر دانشگاهی و فرهیخته جامعه ضروری است

ایسنا/کردستان معاون فرهنگی دانشگاه کردستان، با اشاره به اینکه حضور کاندیدا بین قشر دانشگاهی و فرهیخته جامعه ضروری است، گفت: دانشگاه باید از تمام کاندیداهای این دوره دعوت کرده در دانشگاه کردستان و در جمع دانشگاهیان حاضر شده و برنامه‌های خود را اعلام کنند.

 حجت‌الاسلام محمود صفی‌زاده، امروز، سه شنبه ۲۴ بهمن در نشست سیاست‌ها و رویکردهای دستگاه‌های آموزش عالی استان در عرصه انتخابات با اشاره به اینکه در عرصه جهاد تبیین رسانه‌ها نقش اثرگذاری دارند، اظهار کرد: برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب و کارهای انجام شده در دولت سیزدهم باید رسانه‌ها در کنار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو افزود: در مبحث انتخابات رسانه‌ها باید با برگزاری نشست‌ها و ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی، مشارکت مردم در این صحنه ملی را پررنگ‌تر کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه کردستان، با اشاره به اینکه حضور کاندیداها بین قشر دانشگاهی و فرهیخته جامعه ضروری است، عنوان کرد: در این راستا دانشگاه کردستان از تمام کاندیداهای این دوره برای ارائه برنامه های خود وحضور دربین قشر دانشگاهیان دعوت به عمل آورده است.

وی ادامه داد: کاندیداها باید به این امر توجه کنند که بتوانند از بین دانشگاهیان رأی جمع کنند، لذا تأکید ما بر این است که کاندیدا در تبلیغات انتخاباتی خود تمام اقشار مختلف جامعه را مورد توجه قرار داده و برای آنان ارزش قائل شوند.

حجت‌الاسلام صفی‌زاده با تأکید بر اینکه رابطه دانشگاه با جامعه باید مطلوب باشد، افزود: اگر رابطه جامعه با دانشگاه خوب نیست به دلیل خدمات ارائه نشده این نهاد علمی بوده است.

وی افزود: جامعه دانشگاهی با توجه به نقش اثرگذاری که در جامعه دارد، باید بین کاندیداهای انتخاباتی یک کاندیدا داشته باشد و با توجه به توانمندی و ظرفیت آن، کاندیدای مورد نظر را به دانشجویان معرفی کنند اما قشر دانشگاهی ما هیچ کاندیدایی ندارد و این امر یک ضعف است.

معاون فرهنگی دانشگاه کردستان یادآور شد: رابطه دانشگاه با جامعه باید قوی شود و دانشگاه هم از سوی مسئولان و هم جامعه مورد توجه قرار گیرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha