• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402111813375
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

شتاب علمی در کشور دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

شتاب علمی در کشور دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اندیشه و تفکر دینی را مهم ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: شتاب علمی در کشور دستاورد مهم انقلاب اسلامی است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مراسم «جشن انقلاب» در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اندیشه اسلامی بنا شده و مردم با تفکر دینی به دفاع از ولایت و کشور خویش برخواسته و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی افزود: امروز بمب اتم یا بازارهای جنگی برای مبارزه با دشمن چنان کارساز نیست بلکه اراده ها، اندیشه ها با ایجاد تحول پیش می رود همچنانکه در دوران انقلاب و دفاع مقدس نیز ایمان راسخ و اندیشه الهی مردم ایران توانست دشمن را شکست دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه بیان کرد: در روزهای اخیر همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پرتاب موفق سه ماهواره همزمان از یک مدار، دستاورد برای کشور محسوب می شود که باید در سطح وسیعی از جامعه علی الخصوص در بین جوانان بیان شود چرا که این امر عامل عزت، سربلندی و اقتدار کشور ایران اسلامی است.

جعفرزاده مکتب سرخ شهادت را عامل پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: به برکت نام بلند انقلاب اسلامی ایران، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم،  منطقه از وجود دشمنان نظام اسلامی پاک خواهد شد.

وی شتاب علمی در کشور ایران را بسیار موفقیت آمیز برشمرد و اضافه کرد: شتاب علمی در ایران، با وجود عمق کینه و دشمنی معاندان نظام اسلامی، با پیشرفت های قابل ملاحظه ای در سطح بین المللی روبرو شده و همواره پرچم مقدس جهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی، علمی و ... به اهتزار درآمده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha