• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402111410469
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان همدان:

کودکان و نوجوانان در کنار والدین پای صندوق‌های رأی حضور یابند

کودکان و نوجوانان در کنار والدین پای صندوق‌های رأی حضور یابند

ایسنا/همدان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: حضور پر شور کودکان و نوجوانان در کنار والدین می‌تواند یکی از مهمترین اتفاقات کشور را رقم بزند، ۱۱ اسفندماه همه شما را همراه پدر و مادرتان در کنار صندوق‌های رأی خواهیم دید.

همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه فجر عید انقلاب با حضور نزدیک به ۲۰۰۰  کودک و نوجوان همدانی به همراه والدینشان در سالن ورزشی ابن‌سینا در حالی که مدارس به علت بارش برف تعطیل بود، برگزار شد.

این برنامه در راستای اختتامیه نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی کشور ویژه کودکان و نوجوانان که قرار است فردا با حضور معاون فرهنگی کانون و استاندار همدان و سایر مدیران ارشد استانی برگزار شود، اجرا شد.

در این برنامه کودکان و نوجوانان در هنگام ورود به صورت نمادین با رنگی کردن انگشت‌هایشان روی صندوق‌های رأی که در ورودی سالن تعبیه شده بود، اثر انگشت از خود به یادگار گذاشتند. برنامه با قرائت قرآن توسط محمد نوروزی قاری نوجوان شروع شد.

کودکان و نوجوانان در کنار والدین پای صندوق‌های رأی حضور یابند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به همه کودکان و نوجوانان گفت: این عید برای همه کودکان و نوجوانان همدانی برنامه‌ریزی شده بود اما با بارش برف مدارس تعطیل شد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر افزود: کانون به دنبال ایجاد شادی و نشاط در میان کودکان و نوجوانان است و سعی می‌کند در طول سال به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های شادی را برگزار کند که مشارکت و همکاری شما را می‌طلبد.

وی اظهار کرد: امروز همه شما با رنگی کردن انگشت خود و زدن انگشتان روی صندوق رأی و خواندن سرود ملی همصدا با یکدیگر ثابت کردید که قلبتان برای ایران می‌تپد و کشورتان را دوست دارید.

ابراهیمی‌هژیر خاطرنشان کرد: کمتر از یک ماه دیگر در کشور ما یک رویداد مهم اتفاق می‌افتد که حضور پر شور شما در کنار والدین می‌تواند یکی از مهمترین اتفاقات کشور را رقم بزند. ۱۱ اسفندماه همه شما را همراه پدر و مادرتان در کنار صندوق‌های رأی خواهیم دید.

کودکان و نوجوانان در کنار والدین پای صندوق‌های رأی حضور یابند

وی با اشاره به اختتامیه نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی کشور ویژه کودکان و نوجوانان تصریح کرد: فردا اختتامیه بزرگ‌ترین رویداد ملی هنرهای تجسمی در چهار رشته برگزار خواهد شد. در این رویداد مهم هنری نزدیک به ۴۰۰۰ اثر به کانون همدان از سراسر ایران رسید و داوری‌ها انجام شد و قرار است از برگزیدگان که از اعضای کانون هستند، تقدیر شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متعلق به همه شماست، در کتابخانه کانون عضو شوید و از کلاس‌های فرهنگی، هنری و ادبی شرکت کنید چرا که ما به دنبال کشف استعدادها و رشد و پرورش آنها هستیم.

در ادامه تمام کودکان و نوجوانان یک صدا و همه با هم سرود "ما می‌آییم" که از تولیدات صدا و سیمای مرکز همدان است را هم‌خوانی کردند. در ادامه آیسا احمدی فرزند شهید احمدی برای کودکان و نوجوانان یک شعر درباره دختر کاپشن صورتی خواند.

کودکان و نوجوانان در کنار والدین پای صندوق‌های رأی حضور یابند

کودکان و نوجوانان در کنار والدین پای صندوق‌های رأی حضور یابند

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha