• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: دانشگاه‌های کشور
  • کد خبر: 1402101611511
  • منبع : وزارت علوم و تحقیقات

معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در همایش «جهاد تبیین»:

اساتید دانشگاه‌ها در انتخابات پیش رو دستاوردهای نظام را به نسل جدید معرفی کنند

اساتید دانشگاه‌ها در انتخابات پیش رو دستاوردهای نظام را به نسل جدید معرفی کنند

معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری رسالت اساتید را در انتخابات پیش رو بسیار خطیر عنوان کرد و گفت: استادان دانشگاه‌ها یکی از گروه‌های اصیل مرجع هستند که خیلی از جوانان از آنها حرف‌شنوی دارند و دستاوردهای نظام را اساتید باید به نسل جدید معرفی کنند و ضمن امیدآفرینی، به مقابله با نفوذ دشمنان بپردازند.

به گزارش ایسنا، به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد، همایش جهاد تبیین به مناسبت دهه مقاومت و بصیرت با حضور قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری و جمعی از دانشگاهیان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

جعفری، بصیرت را حاصل فکر و اندیشه دانست و گفت: تشخیص و تحلیل‌های صحیح وقایع، اقدام به‌موقع و به‌اندازه از شرایط بصیرت است.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری به حرکت در مسیر قرآن تأکید کرد و گفت: کسی که حق را می‌داند و سکوت می‌کند مانند شیطان لال است.

جعفری با بیان اینکه در حماسه ۹ دی مردم ایران بصیرت خود را به نمایش گذاشتند، گفت: حماسه بزرگ مردم در ۹ دی علاوه بر آنکه باعث تثبیت نظام شد و یاس و ناامیدی دشمنان نظام را به دنبال داشت به یکی از روزهای یوم الله تبدیل شد.

وی به بیان ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: حاج قاسم سلیمانی متعهد و متفکر بود و روز شهادت ایشان ماندگار شد، باید افکار حاج قاسم سلیمانی و دکتر چمران‌ها در جامعه گسترش پیدا کند.

جعفری، کالای مظلوم‌نمایی، کالای امنیت در سرزمین موعود، قدرت‌نمایی و اشراف اطلاعات در کشورهای رژیم صهیونیستی راچند کالای نامشروع رژیم صهوینیستی در معامله با دنیا دانست که توسط حماس با توکل به ایمان درهم‌شکسته شد.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو، رسالت اساتید را بسیار خطیر عنوان کرد و گفت: استادان دانشگاه‌ها یکی از گروه‌های اصیل مرجع هستند که خیلی از جوانان از آن‌ها حرف شنوی دارند و دستاوردهای نظام را اساتید باید به نسل جدید معرفی کنند و ضمن امیدآفرینی به مقابله با نفوذ دشمنان باشند.

احمدرضا بسیج با بیان آیاتی از قرآن گفت: اتفاقات اخیر در جهان به دلیل جدایی طیبین از خبیثان است تا جبهه مردم مشخص شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم و به نقل از دانشگاه شهرکرد، مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های استان چهار محال و بختیاری در ادامه گفت: کارگزار استبکار جهانی اذعان کرده است تمدنی به زمامداری ایران در دنیا در حال شکل‌گیری است که تمدن غرب را به چالش خواد کشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha