• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403080301963
  • خبرنگار : 71560

رزمایش بسیجیان مدافع جزایر خلیج فارس

پیام سردار تنگسیری به دشمنان فرامنطقه‌ای: توی دهن شما خواهیم زد

پیام سردار تنگسیری به دشمنان فرامنطقه‌ای: توی دهن شما خواهیم زد

فرمانده نیروی دریایی سپاه خطاب به دشمنان فرامنطقه‌ای گفت: دشمن ما شما هستید و ما توی دهن شما خواهیم زد. این را شما در طول تاریخ انقلاب درک کرده‌اید؛ ما ملتی هستیم که در مقابل زور سر خم نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار علیرضا تنگسیری صبح پنجشنبه ؛ ۳ آبان ۱۴۰۳ با حضور در جزیره بوموسی هرمزگان در جمع حاضران در رزمایش بسیجیان مدافع جزایر خلیج فارس، جزایر سه گانه(تنب بزرگ، تنب کوچک و بوموسی) را پاره‌های تن ایران توصیف و با تاکید بر این‌که «امروز جهان اسلام به وحدت نیاز دارد»  خاطرنشان کرد: در ایامی که مسلمانان به خاک و خون کشیده می‌شوند، اروپایی ها موضوع جزایر را مطرح می‌کنند؛ چراکه دشمن می خواهد جبهه خود و  سمت و سوی رسانه‌ها را عوض کند تا ما دشمن و هدف را گم کنیم.

وی با اشاره به ظلم هایی که بر مردم غزه وارد می‌شود و با تاکید بر این‌که باید هوشیار باشیم در پیامی خطاب به دشمنان فرا منطقه‌ای اظهار کرد: ما سرباز ملتی هستم که شما ۴۴ سال با توطئه‌های مختلف و جنگ تحمیلی امتحانش کردید. آن زمان امام ما فرمود کشورهای حاشیه خلیج فارس، صدام را من می‌شناسم، از ما فارغ شود به سراغ شما می‌آید . صدام از ما که فارغ شد، سراغ کویت رفت. امروز هم امام دوم ما فریاد می‌زند که ایهالمسلمین در برابر کسانی که مسلمانان را این‌گونه به خاک و خون می‌کشند متحد شوید.

وی خطاب به دشمنان فرامنطقه‌ای افزود: ما دشمنان‌مان را می شناسیم. دشمن ما شما هستید و ما توی دهن شما خواهیم زد. این را شما در طول تاریخ انقلاب درک کرده‌اید؛ ما ملتی هستیم که در مقابل زور سر خم نمی‌کنیم. ما فقط در برابر خدای خودمان سجده می کنیم. مسلمانی که الله اکبر می‌گوید دیگر آمریکا را بزرگ نمی داند.ما شما را مسئول ایجاد این فساد می‌دانیم.

فرماندهنیروی دریایی سپاه گفت: این انگلستان خبیث در تمام کشورهای مسلمان برنامه‌هایی دارد تا آن‌ها را در برابر هم قرار دهد، پس باید هوشیار باشیم.

وی خطاب به آمریکا، و انگلیس و کشورهای اروپایی گفت: ما شما را در غزه دیدیم که خون مسلمان برایتان ارزشی ندارد، اما وقتی یک نفر در جای دیگری کشته می‌شود داد و فریادتان بالا می‌رود.

وی هم‌چنین در پیامی به کشورهای همسایه با یادآوری این‌که برها به عنوان یک سربازر پیام صلح را در منطقه خلیج فارس اعلام و دست دوستی را دراز کرده است،در عین حال تاکید کرد که هرکس در هر لباس  و جایگاهی بخواهد به این کشور تعدی کند، به جزایر که از مهمترین مناطق ماست دهنکجی کند یا قدم اشتباهی بردارد ، قدمش را خرد می‌کنیم و چشم ناصوابش را هم کور می کنیم، این را ما ثابت کرده ایم و ثابت خواهیم کرد.

تنگسیری که در جمع حاضران در رزمایش بسیجیان مدافع جزایر خلیج فارس سخنرانی میکرد، گفت: حضور این بسیجیان در میدان به این معناست که ما ایرانی باغیرت و از نسل شهدای کربلای 5 هستیم و در مقابل تمامیت ارضی‌مان مسئولیت داریم .

وی با تاکید بر این‌که «فریب دشمن را نخورید و حرف دشمن را تکرار نکنید»، ادامه داد: آزموده را آزمودن خطاست. دشمنان به دنبال منفعت و فروش سلاح‌های خودشان هستند. برای حضور در منطقه دستاویزهایی می خواهند و برای همین دشمنی‌هایی ایجاد می‌کنند؛ وگرنه سلاح‌های کشتار جمعی روی دستشان می‌ماند.

وی در پیامی برای مردم هم گفت: وقتی شما در پشتیبانی از رهبر و نیروهای مسلح این‌گونه پای میدان هستید ما هم به عنوان سرباز شما  پای مدان هستیم و دشمن خواهد دید که اگر قدم و حرکتی را به اشتباه انجام بدهد آن حرکت را در همان مقطع شروع قفل خواهیم کرد. این پیام رزمندگان ما از شیعه و سنی و پرجمداران معنویت است که ما فریب نمی خوریم و تاریخ ننگین حکومت دشمنان بر مسلمانان تکرار نخواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: باید هوشیار باشیم و از مرگ نترسیم. مرگ ما دست خداست.آمریکا و اروپا و حتی این جرثومه فساد صهیونیست غلط میکنند که مرگ ما را رقم بزنند. زمان مرگ ما مشخص است و دشمنان خواهند دید که ما در دفاع از مردم خود اهل میدان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha