• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402100402474
  • خبرنگار : 71664

رئیس جهاد دانشگاهی:

پژوهشگاه رویان توانست پرچم جمهوری اسلامی را در جهان به اهتزاز درآورد

پژوهشگاه رویان توانست پرچم جمهوری اسلامی را در جهان به اهتزاز درآورد

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه پژوهشگاه رویان از دستاوردهای زنده‌یاد کاظمی آشتیانی به حساب می‌آید، اظهار کرد: پژوهشگاه رویان توانسته است پرچم جمهوری اسلامی را در جهان به اهتزاز درآورد. 

به گزارش ایسنا، حسن مسلمی‌ نائینی در برنامه «سعید ایران»، بزرگداشت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی که عصر امروز، دوشنبه ۴ دی ماه در پژوهشگاه رویان برگزار شد، اظهار کرد: بررسی کارنامه علمی و عملی زنده‌یاد کاظمی آشتیانی بیانگر این است که ایشان دست به کارهای بزرگی زده است.

وی با بیان اینکه «عشق و علاقه به مردم» جزو ویژگی‌های زنده‌یاد کاظمی آشتیانی است،. گفت: این ویژگی در سیره پیامبران و امامان وجود دارد. تمام اقدامات ایشان برای حل مشکلات مردم بود. 

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه پویش «سعید ایران» با هدف معرفی زنده‌یاد کاظمی آشتیانی در حال برگزاری است، گفت: مراسم بزرگداشت زنده‌یاد کاظمی آشتیانی طی روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ماه در بهشت زهرا برگزار می‌شود. 

مسلمی نایینی درباره ویژگی‌های زنده‌یاد کاظمی آشتیانی گفت: ایشان می‌تواند یک الگوی مناسب برای تمام افراد جامعه باشد. 

وی ادامه داد: «مسئولیت‌پذیری نه عنوان یک مقام بلکه به عنوان یک چالش»، «به دنبال علم نافع برای حل مشکلات مردم»، «شناخت، جذب و شکوفاسازی استعدادها»، «تشکیل گروه‌های علمی با بهره‌گرفتن از محققان جوان»، «خطرپذیری معقول و منطقی» و «انجام کارهای بزرگ با امکانات محدود» جزو ویژگی‌های زنده‌یاد کاظمی آشتیانی است. 

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه تکریم نیروی انسانی جزو ویژگی‌های زنده‌یاد کاظمی آشتیانی است، اظهار کرد: تمام نیروهای انسانی پژوهشگاه رویان در کانون توجه ایشان قرار داشتند؛ به نحوی که از مشکلات و مسائل تمام نیروهای انسانی پژوهشگاه رویان آگاهی داشته است. «روحیه قدرشناسی» از دیگر ویژگی‌های زنده‌یاد کاظمی آشتیانی است.

وی در پایان گفت: پژوهشگاه رویان که از دستاوردهای زنده‌یاد کاظمی آشتیانی به حساب می‌آید، پرچم جمهوری اسلامی را در جهان به اهتزاز درآورد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha