• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402092920977
  • خبرنگار : 50616

سازمان خیریه آبشارعاطفه‌های آمل ۳۰۰ بسته یلدایی به نیازمندان اهداء کرد

سازمان خیریه آبشارعاطفه‌های آمل ۳۰۰ بسته یلدایی به نیازمندان اهداء کرد

ایسنا/مازندران مسئول بنیاد خیریه آبشارعاطفه‌های شعبه شهرستان آمل، از توزیع حدود ۳۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا با عنوان "یلدای مهربانی" به مددجویان زیرپوشش این نهاد خبر داد.

معصومه ساغری، در حاشیه برگزاری جشن شب یلدا که برای مددجویان زیرپوشش سازمان خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان آمل با حضور برخی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، به خبرنگار ایسنا گفت: این بسته‌ها حدود ۱۵ قلم خوراکی‌های اساسی خانواده‌ها و همچنین ویژه شب یلدا به ارزش هر بسته حدود ۷۰۰ هزار تومان بوده که پس از برگزاری مراسم میان خانواده‌ها توزیع شد.

وی افزود: بیش از ۲ تن میوه نیز با همکاری نیکوکاران و خیرانی که حامی مددجویان بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان آمل هستند، به مناسبت در پیش بودن شب یلدا توزیع شد.

مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه آمل، ادامه داد: این بنیاد درطول هر فصل نیز به همت خیران و کمک‌های مردمی شهرستان آمل، صدها بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند و افرادی که زیرپوشش خدمات حمایتی مرکز هستند، توزیع می‌کند.

ساغری، به زیرپوشش قرار داشتن بیش از ۱۳۰۰ خانوار دربنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه آمل اشاره کرد وگفت: اعضای زیرپوشش این بنیاد، در طول سال ازخدمات حمایتی، درمانی، تحصیلی، جهیزیه، سفرمشهد بهره مند می شوند.

سازمان خیریه آبشارعاطفه‌های آمل ۳۰۰ بسته یلدایی به نیازمندان اهداء کرد

وی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۷ هزار بسته معیشتی به همت سازمان خیریه آبشارعاطفه‌های آمل میان نیازمندان توزیع شد افزود: این سازمان به واسطه کمک‌هایی که از خیرین دریافت می‌کند، با شناسایی افراد نیازمند واقعی وتحت پوشش خود، تلاش می‌کند تا بخشی از نیازهای مورد نیاز وحداقلی آنها را تامین و گره گشایی از مشکلات مددجویان خود داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha