• شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402092518001
  • خبرنگار : 50214

آغاز عملیات اجرایی یک بلوار در یزد پس از کش و قوس‌های فراوان

آغاز عملیات اجرایی یک بلوار در یزد پس از کش و قوس‌های فراوان

ایسنا/یزد سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد پس از مدت‌های مدید کش و قوس بین شهرداری و شورای شهر با دانشگاه یزد جهت واگذاری زمین‌های در مسیر بلوار ایرج افشار موسوم به جاده گازی، از آغاز عملیات اجرایی ایجاد این بلوار به طول دو کیلومتر خبر داد.

«محمد جواد آقایی» در این باره اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت بلوار ایرج افشار به طول دو کیلومتر حدفاصل بلوار شهیدان پارسائیان و بلوار طراوت آغاز شد.

وی با بیان این که ایجاد بلوار ایرج افشار جزو طرح تفصیلی شهر یزد است، گفت: ایجاد این بلوار نقش بسزایی در کنترل و روان سازی ترافیک درون شهری دارد و با این اقدام گام بلندی در راستای تکمیل رینگ شهری برداشته خواهد شد.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری تصریح کرد: با ایجاد بلوار ایرج افشار، نه تنها دسترسی‌ها برای دانشگاهیان تسهیل‌تر می‌شود بلکه مدت زمان توقف در پشت تقاطع‌های منتهی به دانشگاه نیز موجب کاهش بار ترافیک در سطح شهر می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، آقایی ادامه داد: این مسیر در پی تکمیل حلقه میانی شهر برای تسهیل ترافیک و دسترسی راحت در طرح جامع حمل و نقل استان نیز دیده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۵ ۱۹:۳۰

سلام خواهشا مسئولین یزد اگه براتون مقدوره جاده ابرکوه به مهردشت خیلی تصادف میشه . اگه می امکان داره بیایید دوبانده کنید ممنون

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۵ ۲۰:۱۰

میلیاردها تومان باید صرف ساخت خیابان جدید و پل و... بشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۵ ۲۲:۱۷

چهارراه میکنن میدون ، میدون ومیکنن چهار راه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۵ ۲۳:۵۲

لطفا وضعیت جاده شهرک صنعتی دو تفت و ببینید،نیاز به ترمیم و نوسازی داره

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۶ ۰۸:۱۰

یزدکه ازبس چاله چوله داره ودست اندازدرست کردن ماشینامون نابودشده تنهاشهری که اینقدردست اندازداره درسطح جهانم درنظربگیری حرف اول میزنه.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۶ ۱۱:۵۷

این خیابونها هم رو فکر باشید آسفالت و زیرسازی کنید خواهشن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۶ ۱۹:۲۹

زمین های قندی تفکیک کردن میخان گرون بشه این کارو کردن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۷ ۰۸:۳۳

سلام ضمن تشکر از تعریض خیابان خدیجه در محله چاه قبله که مدتها گذشته ولی ورودی کوچه شهیدان اکرمی هنوز خاکی وکنده پاره است محبت کنید رسیدگی کنید ممنون میشم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۷ ۱۳:۴۵

باسلام اگه بودجه دارید بلوار پیامبر اعظم را که طرحش مال سی سال پیش هست احداث کنید تا مردم این منطقه از بلا تکلیفی دربیان واز حجم ترافیک کاشانی هم کم بشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۲ ۲۳:۱۹

به فکر میدان صنعت باشید دیگه داره قفل میشه