• پنجشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402091611827
  • خبرنگار : 50555

آغاز به کار نمایشگاه‌های تجهیزات ورزشی و سیسمونی و مادر و کودک در مشهد

آغاز به کار نمایشگاه‌های تجهیزات ورزشی و سیسمونی و مادر و کودک در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان، سیسمونی-‌اسباب‌بازی و ششمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خبر داد.

سعید صیفی اظهار کرد: این دو نمایشگاه از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه ۱۶ آذرماه افتتاح و تا ۱۹ آذر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی این نمایشگاه افزود: فعالیت مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه بهداشت و تغذیه، سیسمونی، مراکز آموزشی و پرورشی، آتلیه کودک، انواع اسباب بازی و پوشاک است.

صیفی درباره برنامه‌های جانبی پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، سیسمونی و اسباب بازی بیان کرد: برنامه‌های جانبی پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، سیسمونی و اسباب بازی شامل نشست تخصصی تجربه صادرات، بررسی و چالش‌های صنایع فرهنگی خالق در ایران و جهان، رویداد (باهم بازی) توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشست تخصصی تجربه‌نگاری توسط انجمن اسباب بازی ایران و همچنین رویداد چالش معکوس توسط سازمان تبلیغات شهرداری مشهد است.

صیفی درباره زمینه فعالیت مشارکت کنندگان ششمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی نیز گفت: فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه شامل تجهیزات و لوازم ورزشی، باشگاه‌ها، انجمن‌ها و هیات‌های ورزشی است.

وی درخصوص برنامه‌های جانبی ششمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی نیز بیان کرد: سمینار آموزشی مدل‌های کسب و کار فریلنسری، سمینار آموزشی الگوهای مدیریت نوین باشگاه‌داری در شرایط ناپایدار اقتصادی، سمینار آموزشی آشنایی با صنعت ورزش کودکان تا سالمندان و رویداد تجلیل از ورزشکاران آینده‌ساز ورزش استان توسط انجمن صنعت ورزش استان خراسان است.

وی عنوان کرد: پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی در فضایی به وسعت ۲۰۰۰ متر و در سالن عطار برگزار می‌شود و همچنین ششمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی در فضایی به وسعت ۳۰۰۰ متر مربع برگزار می‌شود و در سالن مفاخر برای استقرار شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه پیش‌بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

رییس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران در خصوص تعداد مشارکت‌کنندگان در این دو نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه‌های حاضر در پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان ، سیسمونی و اسباب بازی ۵۰ شرکت است که از این بین تعداد مشارکت داخل استان خراسان رضوی ۴۰ شرکت و همچنین تعداد مشارکت خارج از استان ۱۰ شرکت است. همچنین تعداد کل مشارکت‌کنندگان ششمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی ۳۰ شرکت است که از این بین تعداد مشارکت داخل استان خراسان رضوی  ۲۰ شرکت و تعداد مشارکت خارج از استان ۱۰ شرکت است.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، گفتنی است این دو نمایشگاه از امروز پنجشنبه آذر ماه ساعت ۱۷ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح و آغاز به کار کرد و علاقه مندان می‌توانند از۱۶ الی ۱۹ آذر ماه همه روزه از ساعت ١۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه‌ها بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha