• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402091309512
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هفته هفتم لیگ برتر هندبال:

اصفهانی‌ها با پیروزی به تعطیلات رفتند

اصفهانی‌ها با پیروزی به تعطیلات رفتند

ایسنا/اصفهان تیم‌های هندبال سپاهان و گیتی‌پسند با پیروزی برابر رقبا به استقبال تعطیلات برای اردو تیم ملی رفتند و جوانان سپاهان نوین نخستین برد فصل را کسب کردند.

در ابتدای روز هندبالی اصفهان، تیم هندبال سپاهان نوین در سالن ۲۵ آبان میزبان فرازبام دهدشت بود که توانست با حساب ۲۳ بر ۲۱ نخستین پیروزی این فصل را دشت کرده و کمی از انتهای جدول فاصله بگیرد.

به گزارش ایسنا، مجید رحیمی‌زاده سرمربی سپاهان نوینی‌ها که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شده، امیدوار است که پس از این تعطیلات ۲ هفته‌ای با هماهنگی بهتر به لیگ بازگردند.

از سوی دیگر گیتی‌پسند در ادامه عملکرد درخشانش در این فصل توانست با حساب ۲۹ بر ۲۶ به ششمین پیروزی متوالی خود برابر آلومینیوم اراک دست یابد و با ۱۳ امتیاز خود را به یک قدمی مس کرمان صدرنشین برساند.

در دیگر دیدار این هفته تیم‌های هندبال سپاهان و زغال‌سنگ طبس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر امروز(دوشنبه ۱۳ آذر) در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان به مصاف هم رفتند که با برتری سپاهان به پایان رسید تا مدافع قهرمانی پس از ۳ هفته ناکامی طعم برد را بچشد.

امین مظفری، میلاد قلندری، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، محمدحسن خادمی، فرهاد شفیعی، سید آرمان بنی‌طبا، صابر حیدری، محمدرضا صادقی، علی مانیان،‌ وحید مسعودی، یونس نصیری، محمد مهدی بهنام‌نیا و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان در این دیدار بودند.

شاگردان شهداد مرتجی کار را از ابتدا بهتر آغاز کرده و با برتری ۱۲ بر ۹ به رختکن رفتند. سپاهانی‌ها در نیمه دوم به نمایش خوب خود ادامه دادند و با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ پیروز این تقابل پایاپای شدند.

به این ترتیب سپاهان، گیتی‌پسند و سپاهان نوین با پیروزی هفته هفتم را به اتمام رسانده و با بهبود جایگاه خود به ترتیب در رده‌های ششم، دوم و دهم جدول تثبیت شدند تا پس از تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برای اردو تیم ملی، به لیگ بازگردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha