• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402090704756
  • خبرنگار : 50084

سرمربی مهررضوی: فوق‌العاده بودیم و خوب جنگیدیم

سرمربی مهررضوی: فوق‌العاده بودیم و خوب جنگیدیم

ایسنا/خراسان رضوی سیروس سنگچولی گفت: در بازی با امیران دامغان عالی کار کردیم و مزد تلاشمان را گرفتیم.

سیروس سنگچولی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار مقابل تیم امیران دامغان و کسب پیروزی در این مسابقه اظهار کرد: خوشبختانه پیروز این دیدار سخت بودیم، تیم امیران در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده بود و این بازی برای این تیم حکم مرگ و زندگی داشت.

وی افزود: در جریان بازی ۳ گل دیگر هم زدیم که متاسفانه آفساید اعلام شد. به نظرم داور یکی از گل‌ها را اشتباهی مردود اعلام کرد، گل ۱۰۰درصد درست بود، این اشتباه هفته گذشته هم بود و داور گل ما مقابل تیم آکادمی علیرضا را به اشتباه مردود کرد. امیدوارم داوران دقت بیشتری داشته باشند.

سنگچولی در خصوص وضعیت لیگ سه اظهار کرد: لیگ سه فوق العاده پر فشار و حساس است. مسابقات مرحله اول به صورت تک بازی برگزار می‌شود و یک اشتباه داور روی کل روند یک تیم در فصل تاثیر دارد.

سرمربی  افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم، فوق‌العاده بازی کردند و خوب جنگیدند. باید با اختلاف گل بیشتر برنده بودیم اما متاسفانه کار سخت شد و بازی در دقایق پایانی حساس شد اما در نهایت با ۳ امتیاز از زمین خارج شدیم.

سنگچولی دز خصوص میزبانی در استادیوم امام رضا گفت: از هیوا حسین‌زاده تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند و در این شرایط اقتصادی به عنوان بخش خصوصی کنار ما هستند. ورزشگاه امام رضا علیه السلام بهترین ورزشگاه ایران است و افتخار تیم ما هست که در این ورزشگاه مدرن که مزین به نام امام رضا علیه السلام است، بازی کنیم.

وی افزود: این بازی تمام شد و از همین حالا استارت کار بازی بعد مقابل مقاومت را می‌زنیم. به دلیل فشردگی مسابقات فرصت شادی نداریم و پنج روز بعد در همین ورزشگاه میزبان تیم خوب مقاومت هستیم. امیدوارم با پیروزی مقابل مقاومت روند صعودی تیم را حفظ کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha