• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402082820837
  • خبرنگار : 50635

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جنایات گروهک‌های تروریستی اوایل انقلاب بندرعباس برای جوانان تبیین شود

جنایات گروهک‌های تروریستی اوایل انقلاب بندرعباس برای جوانان تبیین شود

ایسنا/هرمزگان سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنایات گروهک‌های تروریستی اوایل انقلاب در بندرعباس برای جوانان تبیین شود.

سردار رمضان شریف امروز (بیست و هشتم آبان‌ماه)، در دیدار با خانواده «شهید یوسف دقت» از شهدای رسانه هرمزگان، با اشاره به اهمیت حفظ آرمان‌های شهدا در جامعه، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین آرمان‌های رزماندگان و شهدای اسلام حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه از طریق پاسداری از انقلاب اسلامی بود که شهید یوسف دقت نیز یکی از آن بزرگواران است.

وی با اشاره به فعالیت جریان‌ها و فرقه‌های مختلف در اوایل انقلاب در استان هرمزگان، عنوان کرد: در زمانیکه گروهک‌های تروریستی و جریان‌های معاند در استان هرمزگان رخنه کرده بودند، شهید دقت با شجاعت تمام، لباس پاسداری بر تن کرد و در امر فرهنگی اقدامات بزرگی را به یادگار گذاشت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ذکر این نکته که شهید دقت به فعالیت‌های فرهنگی و توزیع بسته‌های فرهنگی در کرمان و بندرعباس مشغول بود، بیان کرد: شهید دقت یک مبارز جنگ نرم و فرهنگی بود. امروزه باید جنایات این گروهک‌ها و فضای حاکم بر کشور در آن دوران برای جوانان یادآوری شود چرا که تعداد زیادی از پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت کشور و مردم به دست این گروهک‌های تروریستی به درجه شهادت نائل آمدند.

سردار شریف، ضمن تاکید بر اهمیت حفظ آرمان‌ها و یاد شهدا در جامعه، تصریح کرد: امنیتی که امروزه در کشور حاکم است به واسطه خون پاک شهدا محقق شده است و همه ما باید خود را در برابر شهدا مسئول بدانیم تا در محضر آن‌ها شرمنده نشویم.

شهید یوسف دقت که به عنوان نخستین مسئول روابط عمومی تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان هرمزگان فعالیت می‌کرد، متولد ۱۳۴۱ در شهر بندرعباس است. وی در سال ۱۳۶۰ به دست گروه تروریستی اشرف دهقان در بندرعباس به شهادت رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha