• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402082418011
  • خبرنگار : 50107

توزیع شیر در مدارس ابتدایی خراسان رضوی آغاز شد

توزیع شیر در مدارس ابتدایی خراسان رضوی آغاز شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی از آغاز  توزیع شیر در مدارس ابتدایی استان و به صورت دو نوبت در هفته خبر داد.

سید امیر شوشتری امروز ۲۴ آبان‌ماه، در مراسم نواختن زنگ توزیع شیر در مدارس که در دبستان نسیبه برگزار شد، اظهار کرد: در برخی کشورهای دنیا یعنی فلسطین و غزه در حال حاضر بچه‌ها نمی‌توانند درس بخوانند و مدرسه بروند.

وی افزود: خدا کمک کرده و امنیتی داریم که در سایه آن، تحت زعامت ولی فقیه و در جوار حرم مطهر آقا علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) بچه‌ها در مراسم شرکت کردند، درس می‌خوانند، ارتقاء علمی دارند، حجاب‌ها هم بسیار قشنگ است، امیدواریم با تغذیه سالم نیز سلامتی خود را داشته باشند.

شوشتری با بیان اینکه زمانی ما در این کشور نمی‌توانستیم هر کاری می‌‎خواهیم انجام دهیم و این آزادی و راحتی را نداشتیم، عنوان کرد: زمانی بخش‌های زیادی از کشور درگیر جنگ بود و حتی مدرسه‌ها بمباران و موشک‌باران می‌شد، اما خدا امنیتی به ما داده که به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران است. خون شهدا باعث شد کشور ما کشور امنی شود که بسیاری از کشورها امنیت خود را از ما هدیه گرفتند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی ادامه داد: اگر اکنون کشورهایی مانند سوریه، عراق، لبنان و یمن توانمند هستند و در دنیا حرف برای گفتن دارند، از برکت خون شهدای خودشان و امنیت کشور ما است. باید از نیروهای امنیتی، انتظامی، ارتش، سپاه و اطلاعات که باعث امنیت کامل این کشور شدند و جنگیدند، تشکر کنیم.

وی ضمن تشکر از شرکت‌هایی که در رابطه با سلامت دانش‌آموزان وارد صحنه شدند و نهادهایی که همراهی و همکاری کردند، تصریح کرد: توزیع شیر در سراسر کشور شروع شده و ما سومین استانی هستیم که افتتاحیه آن را برگزار کردیم. مقداری تاخیر داشتیم اما امیدواریم این تاخیر جبران شود. در این طرح دانش‌آموزان ابتدایی شیر رایگان را به صورت ۲ نوبت در هفته و در مجموع ۷۵ نوبت در طول سال تحصیلی دریافت می‌کنند.

شوشتری گفت: شک نداریم هر اقدامی بخواهد برای این خیل عظیم دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی به خصوص در این استان پهناور و بزرگ انجام شود، باید همه دستگاه‌ها و نهادها همکاری داشته باشند. همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها می‌تواند بهترین و مهمترین ارمغان برای دانش‌آموزان باشد. هر خدمتی به این دانش‌آموزان مدارس و کلاس‌ها شود، به آینده مملکت و سرنوشت کشور ما شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی اضافه کرد: سرنوشت جامعه و کشور ما در کلاس‌ها و مدارس رقم می‌خورد و امیدواریم بتوانیم وظایف خود را در قبال این امانت انجام دهیم. امیدواریم همه افرادی که وظایفی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در رابطه با تعلیم و تربیت و همچنین در سند تحول دولت سیزدهم دارند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha