• پنجشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۲
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1403072619996
  • خبرنگار : 71021

راهنمایان پیشکسوت تهران تجلیل شدند

راهنمایان پیشکسوت تهران تجلیل شدند
عکس‌ها از سعید فتوحی

آئین تجلیل از راهنمایان گردشگری پیشکسوت تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که به مناسبت هفته جهانی گردشگری، با هدف بالا بردن سطح آگاهی در مورد نقش گردشگری در جامعه جهانی و نشان دادن چگونگی تاثیر گردشگری بر ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در جهان و نیز تقدیر از زحمات راهنمایان گردشگری پیشکسوت تهران برگزار شد، بل گرامیداشت یاد روان شادان «کیومرث غفاری» و «جلیل چرخیان»، از اساتید به‌نام و راهنمایان پیشکسوت عرصه گردشگری، از بیش از ۲۰ نفر از راهنمایان گردشگری پیشکسوت استان تهران، از جمله محمدرضا ایزدپناهی، محمد فیروزی، محمد سمیعی، ابوالقاسم ساسان، محمد ابراهیم فرامرزی، عذرا فارسی، سعید حاجی هادی، سهراب گودرزی، هادی حفیظ کاشانی، بهزاد فیروزی و فخری دانش پور پرور تجلیل شد.

راهنمایان پیشکسوت تهران تجلیل شدند

همچنین از زحمات ۱۶ نفر دیگر از راهنمایان پیشکسوت تهران که امکان حضور در مراسم را نداشتند، با ارسال لوح تقدیر به طور مجزا و اختصاصی، تجلیل به عمل آید.  

محمدحسین یزدانی، رئیس هیات مدیره انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان تهران با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی گردشگری مل‌ متحد، «گردشگری و صلح» ضمن اشاره به چالش‌ها و موقعیت فعلی حاکم بر فضای گردشگری ایران گفت: ما فعالان این عرصه، در تلاش هستیم و نهایت زور و توان خود را به کار می‌گیریم که در جنگی‌ترین نقطه گفت، حرف از صلح بزنیم و تاریخ و فرهنگ کشورمان را بگونه‌ای شایسته و فاخر به جهانیان بشناسانیم.

او افزود: راهنمایان پیشکسوت، حق زیادی بر گردن صنعت گردشگری کشور دارند و روشنگر راه همه راهنمایان کنونی و آینده کشور هستند.

راهنمایان پیشکسوت تهران تجلیل شدند

آئین نکوداشت راهنمایان گردشگری پیشکسوت تهران، به همت انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان تهران با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کانون انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور، موزه ملی ایران، با حضور جمع کثیری از راهنمایان گردشگری پیشکسوت تهران و ایران و نیز با حضور حدود ۲۵۰ نفر از راهنمایان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha