• دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402082216057
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

پیگیری تامین اعتبارمصوبات سفراستانی رئیس جمهور در حوزۀ بنیاد شهیدوامور ایثارگران آذربایجان شرقی

پیگیری تامین اعتبارمصوبات سفراستانی رئیس جمهور در حوزۀ بنیاد شهیدوامور ایثارگران آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزۀ بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، این بنیاد میزبان سرپرست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان شد تا روند تخصیص اعتبارات این مصوبات در یک بازدید میدانی پیگیری شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیۀ این بازدید، گفت: در تلاش هستیم با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعتبار پروژه‌ها و مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزۀ بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در اسرع وقت تامین شود.

علی اکبر سلمانی افزود: در این بازدید و نشستی که بعد از بازدید برگزار شد، سرپرست معاونت توسعۀ مدیریت و منابع انسانی و همچنین معاون اداره مهندسی و پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نیز مدیر موسسۀ ایثار تبریز به صورت جداگانه گزارشی از روند اجرای پروژه‌های مصوب سفر استانی رئیس جمهور ارائه کردند و با مساعدت قابل تحسین سرپرست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مقرر شد بخش باقی ماندۀ اعتبار مصوبات، در کم ترین زمان ممکن در وجه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت شود.

وی از نگاه ویژۀ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به تامین اعتبار مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزۀ بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی قدردانی و تاکید کرد: تحقق وعدۀ تامین اعتبارات را تا حصول نتیجه، دنبال خواهیم کرد.

وی یادآوری کرد: از محل اعتبارات سفر دور نخست ریاست محترم جمهوری به استان، ۲۰ میلیارد تومان برای ساماندهی گلزارهای شهدای استان، ۲۰ میلیارد تومان دیگر برای توسعه و تجهیز بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز و هفت میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز موسسۀ فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار تبریز(صدرا) اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha