• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402081309078
  • خبرنگار : 50649

رئیس کل دادگستری فارس:

حوادث غزه چهره واقعی استکبار را به جهانیان نشان داد

حوادث غزه چهره واقعی استکبار را به جهانیان نشان داد

ایسنا/فارس رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه استکبار همیشه نقاب حمایت از حقوق بشر بر خود می‌زد، جنایات صهیونیست‌ها و حمایت استکبار در غزه را عاملی برای نمایان شدن چهره واقعی استکبار دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: استکبار همیشه نقاب حمایت از حقوق بشر بر چهره خود می‌زد و چهره آن به خوبی برای کل مردم دنیا مشخص نبود اما اکنون در حوادث غزه چهره واقعی خود را به دنیا نشان داد.

وی افزود: استکبار همان است که در حمایت از مردم فلسطین که ۴ هزار کودک آنان کشته شده است هیچ اقدامی نمی‌کند و در مقابل نسل‌کشی و جنایات جنگی در غزه اقدامی انجام نمی‌دهد و هر قطعنامه‌ای که برای توقف این جنگ صادر می‌شود را به راحتی وتو می‌کند.

موسوی تأکید کرد: این وظیفه تمام آزادگان و مردم دنیاست که با این همه جنایت و نسل‌کشی مقابله کنند و فریب استکبار را نخورند اما امروز تمام بوق‌های رسانه‌ای و خبرگزاری‌های دنیا دست استکبار است و حقایق را وارونه جلوه می‌دهند.

رئیس کل دادگستری فارس اظهار کرد: مشاهده کردیم که به خاطر دروغ سربریدن یک کودک صهیونیستی چه جنایاتی انجام دادند اما بوق‌های رسانه‌ای استکبار هیچ‌گاه کشتار ۴ هزار کودک فلسطینی را ندیدند. یک نفر از صهیونیست‌ها اسیر می‌شود اما از آن طرف ۷ هزار  اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل را نمی‌بینند.

وی با تأکید بر اینکه چهره واقعی استکبار، دورویی، نفاق و حمایت از ظالم است که باید برای مردم نمایان شود، به حضور پرشکوه مردم شیراز و استان فارس در مراسم روز جهانی مبارزه با استکبار اشاره کرد و گفت: امروز حضور خوبی در این مراسم شاهد بودیم و امیدواریم با لطف خداوند شاهد پیروزی مستضعفان بر مستکبران باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha