• جمعه / ۱۲ آبان ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402081208372
  • خبرنگار : 30147

پیش‌بینی ترافیک روزانه بیش از ۲۷ هزار وسیله نقلیه در محور دولت‌آباد_تربت‌حیدریه

پیش‌بینی ترافیک روزانه بیش از ۲۷ هزار وسیله نقلیه در محور دولت‌آباد_تربت‌حیدریه

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از پیش‌بینی ترافیک متوسط روزانه ۲۷ هزار و ۵۵۳ وسیله نقلیه از هر دو سمت محور دولت‌آباد_تربت‌حیدریه تا سال ۱۴۱۶ خبر داد.

به گزارش ایسنا، وحید داعی ۱۱ آبان در حاشیه بازگشایی قطعه اول محور دولت‌آباد_تربت‌حیدریه در جمع خبرنگاران گفت: این قطعه به عنوان گلوگاه این محور ۲۴ کیلومتری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: احداث باند دوم محور تربت‌حیدریه-دولت‌آباد از جهات مختلفی حائز اهمیت ویژه‌ای است که قرار گرفتن این محور به عنوان بخشی از محور ترانزیتی و استراتژیک دسترسی به پایانه مرزی دوغارون و مرز شرقی کشور، وجود کارخانه سیمان زاوه و سایر صنایع تولیدی و معادن در حاشیه مسیر، تولید بیش از ۴۰ درصد زعفران کشور در شهرستان تربت‌حیدریه در کنار تولید سایر محصولات کشاورزی و دامپروری و اهمیت افزایش کیفیت و ایمنی تردد وسایل نقلیه محلی و غیر محلی در این محدوده از آن جمله است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ادامه از پیش‌بینی ترافیک متوسط روزانه محور معادل ۲۷ هزار و ۵۵۳ وسیله نقلیه از هر دو سمت در این محور تا سال ۱۴۱۶ خبر داد.

وی با اشاره به تلاش همه متولیان استانی و شهرستانی در بازگشایی قطعه اول پروژه احداث باند دوم محور دولت‌آباد_تربت‌حیدریه به طول ۳ کیلومتر از ۲۴ کیلومتر، پیشرفت فیزیکی محور را ۱۵ درصد اعلام و از افتتاح ۱۰ کیلومتر دیگر مشروط به تخصیص اعتبار تا پایان سال خبر داد.

                                                                                           پیش‌بینی ترافیک روزانه بیش از ۲۷ هزار وسیله نقلیه در محور دولت‌آباد_تربت‌حیدریه

گفتنی است در این محور که با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، نظارت مهندسین مشاور عمران تدبیر آسیا و پیمانکاری شرکت مسکن و عمران استان قدس رضوی در حال انجام است تاکنون ۴۰هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۱۵هزارو ۸۰۰ مترمکعب خاک‌ریزی، ۶۱۸۰ مترمکعب زیراساس، ۵۸۰۰ مترمکعب اساس، ۱۱هزارو ۸۹۰ تن آسفالت و ۴۱۰۰ متر نصب گاردریل انجام شده است.

بازگشایی قطعه اول محور دولت‌آباد_تربت‌حیدریه با حضور معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha