• پنجشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402081108024
  • خبرنگار : 30147

بخشدار سرولایت:

نگاه حمایتی و تسهیلگرانه در رفع مشکلات ناحیه صنعتی سرولایت ضروری است

نگاه حمایتی و تسهیلگرانه در رفع مشکلات ناحیه صنعتی سرولایت ضروری است

ایسنا/خراسان رضوی بخشدار سرولایت نگاه حمایتی و تسهیلگرانه در رفع مشکلات ناحیه صنعتی این بخش را ضروری دانست.

باقر صدیقی در حاشیه حضور رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی در بخش سرولایت در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تغییر نگاه عادلانه مسئولان به مردم کم برخوردار موجب امیدآفرینی می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تغییر نگاه عادلانه مسئولان به مردم کم برخوردار این منطقه امیدآفرینی را افزایش داده است.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بخش سرولایت، اظهار کرد: وجود فرهیختگان و نام‌آورانی در عرصه‌های علمی و ایثار و شهادت همچون سردار شهید وحدت نورعلی شوشتری و پروفسور حسین صادقی و دیگر افتخارآفرینان، باعث نام‌آوری و آوازه دیار علم و ایثار سرولایت شده است.

بخشدار سرولایت تغییر نگاه چند ساله اخیر مسئولان اجرایی و قضایی به این منطقه را که باعث امیدآفرینی و اعتمادسازی مردم این خطه شده است از نقاط برجسته و روحیه میدانی و مردم مداری مسئولان برشمرد و خاطرنشان کرد: توسعه متوازن و همه جانبه‌ای در این‌ منطقه مورد انتظار بوده که از مطالبات دیرینه اهالی است.

نماینده عالی دولت در سرولایت افزود: دو مرحله حضور میدانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان در این‌ منطقه در مدت‌زمان کوتاه انتصاب ایشان و نگاه و توجه به اشتغال جوانان و جلوگیری از مهاجرت که نتیجه‌ای جز افزایش حاشیه‌نشینی در کلان‌شهرها ندارد، نشان از اولویت‌های رسیدگی مسئولان به نقاط دوردست است.

                                                                                              

نگاه حمایتی و تسهیلگرانه در رفع مشکلات ناحیه صنعتی سرولایت ضروری است

وی ادامه داد: نگاه مجموعه قضایی استان و به تبع مسئول حوزه قضائی منطقه به ایجاد صلح و سازش نشان از روحیه مردمی و میدانی دارد و نقطه قوتی برای امیدآفرینی است.

صدیقی نگاه حمایتی و تسهیلگرانه در تسریع رفع مشکلات ناحیه صنعتی سرولایت را خواستار و تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی و دست‌اندرکار نیز در این راستا گام برداشته و با هدف تأمین منافع عمومی به وظایف قانونی خود به درستی عمل کنند تا زمینه‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی و در نتیجه ایجاد اشتغال جوانان در منطقه فراهم شود.

 حجت‌الاسلام خلیلی، رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی، در راس هیأتی از حوزه قضایی و اداری بخش سرولایت بازدید و با نماینده نهاد مردمی شورا و نماینده عالی دولت در این بخش دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس‌کل دادگستری و هیات همراه هم‌چنین در طی این بازدید با پرسنل شاغل و اداری دیدار و با چند تن از مراجعه‌کنندگان دیدار و گفتگوی مستقیم داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha