• پنجشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402081107917
  • خبرنگار : 30147

رئیس کمیته امداد کاشمر خبر داد

قطع خدمات کمیته امداد کاشمر به ۵۵۰ مددجوی غیر واقعی

قطع خدمات کمیته امداد کاشمر به ۵۵۰ مددجوی غیر واقعی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیته امداد کاشمر گفت: خدمات کمیته امداد کاشمر به ۵۴۰ تا ۵۵۰ نفر که به ناحق از کمیته امداد خدمات می‌گرفتند قطع شده است.

مجید حسین‌زاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه خرید و فروش وام‌های مددجویان کمیته امداد تخلف است، افزود: تاکنون چند بنگاه که در شهرستان وام‌های مددجویان کمیته امداد را خرید و فروش می‌کردند شناسایی و حتی یک مورد نیز به دادستانی معرفی شده است.

وی با اعلام اینکه آمار تحت پوشش کمیته امداد شیب نزولی دارد، گفت: این بدان معنا نیست که مشکلات کمتر شده است، بلکه پس از غربالگری صورت گرفته در بین افراد تحت پوشش تعدادی خط خوردند.

رئیس کمیته امداد کاشمر بیان کرد: تاکنون کد حدود ۵۴۰ تا ۵۵۰ نفر که از گذشته تحت پوشش قرار گرفته بودند و به ناحق از کمیته امداد خدمات می‌گرفتند را باطل نمودیم، حتی یک نفر از این افراد نیز پس از باطل شدن کدش اعتراض نکرد.

وی اظهار کرد: پس از بررسی‌های دقیق حتی برخی افراد تحت پوششی را داشتیم که در این شهرستان سکونت نداشته، اما از خدمات کمیته امداد این شهرستان استفاده می‌کردند.

حسین‌زاده با بیان اینکه اکنون هر فردی که تحت پوشش کمیته امداد کاشمر قرار دارد بر اساس ضوابط و افراد واقعی هستند، ادامه داد: خرید و فروش زمین‌ها و تسهیلات مددجویان کمیته امداد خلاف ضوابط و مقررات است.

وی همچنین در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گفت: اگرچه تمامی مددجویان فاقد مسکن ثبت‌نام نموده‌اند ولی فقط ۱۵۰ قطعه را تاکنون تحویل داده‌اند در صورتی که بیش از ۸۰۰ مددجوی مستأجر داریم.

حسین‌زاده با بیان اینکه فقط دو روستای فدافن و سرحوضک زمین ملی دارند و در باقی روستاها برای تأمین زمین با مشکلات جدی مواجه هستیم، افزود: از تمامی کسانی که زمین به آنها تحویل شده تعهد گرفته‌ایم که حق فروش زمین را ندارند. همچنین از طریق دادستانی به تمامی بنگاه‌های املاک سطح شهر نامه زده شده که خرید و فروش زمین‌های مددجویان کمیته امداد خلاف ضوابط و مقررات است و با متخلفان برخورد می‌شود، فقط یک مورد داشته‌ایم که پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha