• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402081007504
  • خبرنگار : 50635

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

وظیفه طلاب و روحانیون در جهاد تبیین سنگین‌تر و سخت‌تر می شود

وظیفه طلاب و روحانیون در جهاد تبیین سنگین‌تر و سخت‌تر می شود

ایسنا/هرمزگان مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: انقطاع نسلی پیش آمده باعث شده است که نسل جدید با بزرگان انقلاب اسلامی ارتباط برقرار نکرده باشند به همین جهت وظیفه طلاب و روحانیون در جهاد تبیین سنگین‌تر و سخت‌تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی ظهر امروز (دهم آبان ماه) در نشست با اصحاب رسانه، با اشاره به گفتمان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری خود استقال وحفظ عزت نفس ملت‌ها را یکی از اصول اساسی خود اعلام کرد و برای تحقق این امر باید به توانایی‌ها توجه کرد و روی پای خود ایستاد.

وی، با ذکر این نکته که در گذشته ایران مانند بسیاری از کشورهای امروزی اراده‌ای برای حکمرانی نداشت، بیان کرد: امروزه جمهوری اسلامی به مرتبه‌ای از توان رسیده است که اجازه دخالت به هیچ کشوری در امور داخلی خود را نمی‌دهد چراکه مقابله با استکبار جهانی و ابرقدرت‌های زورگو و عدم وابستگی به آن‌ها یکی از آرمان‌ها و اهداف بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، با تاکید بر این نکته که باید اراده ملت‌ها بر تعیین سرنوشت کشورها موثر باشد و  نه قدرت‌های غربی، تصریح کرد: دشمن آگاه است که جمهوری اسلامی محکم‌ترین سد او برای تحقق اهدافش است به همین جهت تمام توان خوددر ابعاد اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای و... برای سرنگونی جمهوری اسلامی را به کار گرفت و سعی کرد با حمله به ریشه‌های دین اسلام جمهوری اسلامی را از طریق اغتشاشات براندازی کند که تمام نقشه‌هایشان با شکست مواجه شد.

حجت‌الاسلام حقانی، با اشاره به هجمه‌های شدید رسانه‌ای دشمن در فضای مجازی ورسانه‌ای، تصریح کرد: بصیرت عمیق مردم ایران و عدم اعتماد مردم ایران به کشور آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی باعث شده است که انتظارات دشمنان در حوزه جنگ نرم برآورده نشود.

وی با ذکر این نکته غرب دارای تناقضات گسترده‌ای در نحوه حکمرانی و دموکراسی خود است، تشریح کرد: آزادی بیان گزینشی، دموکراسی توهمی و رفتارهای خشونت‌آمیز با کوچک‌ترین اعتراضات مردمی که بر خلاف رویکردها و سیاست‌های کلان دولت‌ها باشد از جمله این تناقضات حکمرانی غرب است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان وظیفه ذاتی روحانیون و طلاب را رفع شبهات مردم دانست و خاطرنشان کرد: انقطاع نسلی پیش آمده باعث شده است که نسل جدید با بزرگان انقلاب اسلامی ارتباط برقرار نکرده باشند به همین جهت وظیفه طلاب و روحانیون در جهاد تبیین سنگین‌تر و سخت‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha