• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402080604500
  • خبرنگار : 50039

نماینده جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد

عدم پایبندی صهیونیست‌ها به معاهدات بین‌المللی/ تداوم حملات وحشیانه به غزه

عدم پایبندی صهیونیست‌ها به معاهدات بین‌المللی/ تداوم حملات وحشیانه به غزه

ایسنا/گلستان نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه در نسل‌کشی‌های مسلمانان در نوار غزه توسط صهیونیست‌ها صدها نفر در زیر آوارها مانده‌اند، افزود: صحنه‌گردان اصلی این جنایت‌ها آمریکا است.

ناصر ابوشریف عصر شنبه، ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران استان گلستان با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان شب گذشته خطرناک‌ترین شب برای غزه بود و بمب‌های زیادی در غزه و اطراف بیمارستان شفا ریخته شد، اظهار کرد: متاسفانه اینترنت و ارتباطات در نوار غزه قطع شد.

وی با بیان اینکه روزهای قبل آب و برق غزه نیز قطع شده است، ادامه داد: ولی از شب گذشته اینترنت و ارتباطات قطع شد تا کار همه، به خصوص خبرنگاران مختل شود زیرا رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد این جنایت به جامعه جهانی مخابره و ثبت شود.

نماینده جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه دیشب رژیم صهیونیستی به شکلی وحشیانه در دل شب نوار غزه را بمباران کرد، افزود: در این نسل کشی، صدها نفر زیر آوار ماندند و تنها هدف آنها اجبار مردم غزه به مهاجرت یا تسلیم شدن بوده که ما فقط راه مقاومت را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه این جنایات جلوی چشم جهانیان رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: این جنایت‌ها را نه کسی می‌بیند و نه می‌شنود و دلیلش این رفتار آمریکا است و اگر او بخواهد همه شنوا و بینا می‌شوند و اگر نخواهد همه کور و کر هستند.

ابوشریف، آمریکا را صحنه گردان اصلی این جنایت‌ها دانست و عنوان کرد: قطعنامه‌های شورای امنیت الزام آور بوده ولی قطعنامه تقسیم و قطعنامه بازگشت فلسطینی‌ها به وطن هیچکدام اجرا نشده‌اند.

وی جنایات‌های رخ داده در سرزمین‌های اشغالی را معلوم و آشکار برشمرد و اضافه کرد: اما متجاوزان هیچ محاکمه‌ای تا امروز نشده‌اند و حتی نویسندگان اسرائیلی کتاب‌هایی مانند پاکسازی نژادی، اختراع ملت یهود، سرقت اموال مردم فلسطین، را مورخان یهود هم این جنایات را نوشته‌اند اما تا زمانی که آمریکا نخواهد حتی یک سرباز آمریکایی هم محاکمه نخواهد شد.

نماینده جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه بسیاری از یهودیان علیه اسرائیل شده‌اند و جوانان یهود در حال دور شدن از اسرائیل هستند و این موضوع آمریکایی‌ها را نگران کرده است، تصریح کرد: این روزها شاهد فعالیت‌های زیاد مردمی در اقصی نقاط جهان به نفع مردم فلسطین هستیم از مغرب تا اندونزی و تجمعات گسترده‌ای مقابل سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی داشتیم، اما نظام‌های منطقه هیچ کاری نکردند و هیچ اقدامی انجام نشد اما به خاطر ارتباطاتی که می‌خواهند با آمریکا داشته باشند و در آن منافع دارند اینگونه موضع گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه فلسطین در یک آزمایش بزرگ قرار دارد یا پیروز می‌شود و یا شکست می‌خورد، یادآور شد: قطعنامه‌های سازمان ملل مثل همیشه هیچ اثری ندارد و قطعنامه جدید هم مانند قبلی‌ها بی‌اثر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha