• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403070403606
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل صمت گلستان خبر داد

توزیع گاز مایع در گلستان زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی

توزیع گاز مایع در گلستان زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی

ایسنا/گلستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: نظارت بر وضعیت توزیع گاز مایع با همکاری دستگاه‌های نظارتی و متولی در استان گلستان تشدید می‌شود.

درویش‌علی حسن زاده امروز، چهارشنبه در جلسه بررسی فرایند توزیع گاز مایع در استان گلستان که با حضور فرماندار شهرستان مراوه تپه، پلیس امنیت اقتصادی، دستگاه‌های نظارتی، تعزیرات حکومتی، شرکت نفت، بانک ملت و شرکت های توزیع کننده و تاسیسات سیلندرپرکنی گاز مایع در محل سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های صادره شرکت نفت منطقه گلستان و وزارت صنعت، معدن و تجارت، نظارت بر فرایند تامین و توزیع گاز مایع با هدف تامین کافی و توزیع بهینه و به موقع و ارسال کالا به مناطق محروم و جلوگیری از تخلفات احتمالی در خصوص گاز مایع و حمایت از مصرف کنندگان، نظارت‌های مستمر به صورت مشترک و تخصصی از مراکز عرضه در دست اقدام است.

وی گفت: با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان مراوه تپه و تعداد ۲۰ روستای فاقد گاز کشی و ۱۲۰ روستای این شهرستان و حضور عشایر از سه استان سمنان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی و عشایر ترکمن در این منطقه ، ضرورت نگاه ویژه به تامین و تخصیص گاز مایع به این مجموعه مورد نیاز است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات زیرساخت در طرح توزیع الکترونیک و حذف سهمیه عشایر از اردیبهشت ماه سال‌جاری هماهنگی شرکت نفت و فرمانداری شهرستان مراوه تپه جهت رضایتمندی عشایر و مردم شریف منطقه مورد انتظار است.

حسن زاده گفت: شرکت‌های موزع و تاسیسات سیلندر پرکنی و عوامل توزیع گاز مایع در استان گلستان موظفند که نسبت به رعایت دستور العمل‌ها اقدام کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: عدم توزیع کالا در شبکه الکترونیکی، مشمول ضوابط اختصاصی فرآورده‌های نفتی موضوع تبصره ۴ ماده ۱۸ بوده و تخلفات در این موضوع بررسی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط فصلی لازم است اقدامات لازم جهت تامین و توزیع گاز مایع معادن استان و صنوف در کنار مصارف خانوار انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha