• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403070504112
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اعلام کرد

از اکران رایگان فیلم تا تقدیر از سینماگران در جشن مهر سینمای ایران

از اکران رایگان فیلم تا تقدیر از سینماگران در جشن مهر سینمای ایران

ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و افتخارآفرینی فعالان هنر هفتم در استان، برنامه‌های مهر سینمای ایران در سال ۱۴۰۳ استان گلستان را اعلام کرد.

 الهام متین امروز (پنجم مهر ماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه جشن مهر سینمای ایران در استان گلستان از ۸ تا ۱۰ مهر ماه در این استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: فیلم «شهر گربه‌های دو» ویژه کودکان و نوجوانان در پردیس سینمایی کاپری گرگان با تخفیف ویژه ۸ و ۹ مهر ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و فیلم «قیف» ساخته محسن امیریوسفی ۸ مهر ماه در سانس ساعت ۱۵.۳۰ در پردیس سینمایی کاپری گرگان پذیرای دوستداران هنر سینماست.

وی ادامه داد: اکران عمومی فیلم آپارتچی به‌صورت رایگان توسط سینما سیار ۸ مهر ماه در کتابخانه گمیشان و دیدار با هنرمند سینمایی در این روز از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در گرگان و بندرترکمن از دیگر رویدادهای برنامه‌ریزی‌شده ویژه مهر سینمای ایران در استان گلستان است.

الهام متین بیان کرد: اکران عمومی رایگان فیلم در روز ۹ مهر ماه ساعت ۱۶ در پردیس سینمایی گنبدکاووس و اکران رایگان فیلم آپاراتچی در روز ۱۰ مهر ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مجتمع فرهنگی - هنری شهرستان کلاله از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

وی به برپایی جشن متمرکز همراه با تقدیر و تجلیل از فعالان سینمایی استان در مراسمی در روز ۹ مهر ماه ساعت ۱۸.۳۰ در پردیس سینمایی کاپری اشاره کرد و گفت: برپایی پاتوقی هنرمندان فیلم و عکس استان در روز ۱۰ مهر ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در محل موزه دوربین در گرگان نیز ویژه این ایام پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

سومین دوره جشن مهر سینمای ایران به دبیری قادر آشنا از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهر در استان‌های سراسر کشور و ۱۱ مهر جشن ملی آن در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha