• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402080403030
  • خبرنگار : 50187

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد

حضور دانش‌آموزان کشورهای مسلمان در راهپیمایی ۱۳ آبان

حضور دانش‌آموزان کشورهای مسلمان در راهپیمایی ۱۳ آبان

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حضور حداکثری دانش آموزان و معلمان، اساسی ترین و مهمترین موضوع در راهپیمایی روز ۱۳ آبان است.

رضا رضایی چهارم آبان ماه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در کرمان اظهار کرد: دنیا روی فعالیت‌های ما در روز ۱۳ آبان به ویژه در پایتخت مقاومت جهان اسلام تمرکز می‌کند، لذا ضرورت دارد این برنامه‌ها با انسجام و اتحاد و همراه با شکوه و عظمت برگزار شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده دانش آموزانی از کشورهای مسلمان دیگر هم در این مراسم حضور داشته باشند، اظهار کرد: از ظرفیت مکتب شهید سلیمانی باید به بهترین و خلاقانه‌ترین شکل ممکن در این راهپیمایی استفاد شود، انتظار می‌رود این مراسم با ایجاد شور و شعف و تجلیل از دانش آموزان نخبه برگزار شود.

رضایی بیان کرد: حضور حداکثری دانش آموزان و معلمان، اساسی ترین و مهمترین موضوع در راهپیمایی روز ۱۳ آبان است.

به گزارش ایسنا، حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان نیز در این جلسه گفت: ۱۳ آبان یکی از روزهای تاریخی و مهم در تاریخ ما محسوب می‌شود و به علت روشن شدن چهره واقعی استکبار و نمایان شدن ابعاد مختلف ظلم و البته اقتدار ملت مظلوم فلسطین و برنامه‌های دروغین استکبار و شعارهای پوشالی حمایت از حقوق بشر، امسال برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان حساسیت و اهمیت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا یک بار دیگر از اسرائیل حمایت کرد، گفت: مراسم باعظمت و باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان خاری در چشم دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در شهر کرمان از چهارراه غزه تا میدان شورا از ساعت ۹ صبح برگزار می شود، ضرورت دارد تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده ای برای حضور چشمگیر فرهنگیان و دانش آموزان در این مراسم انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha