• شنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1402072920755
  • خبرنگار : 71674

پرفورمنس مارکتینگ چیست و چگونه اجرا می‌شود؟

پرفورمنس مارکتینگ چیست و چگونه اجرا می‌شود؟

انجمن علمی بین رشته‌ای دانشکده مهندسی صنایع و پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران، دوره «پرفورمنس مارکتینگ برای کسب نتایج ویژه» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره ۵ و ۱۲ آبان‌ ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲، با تدریس محمد گنجی ـ کارشناسی ارشد MBA و کارشناس  بازاریابی، به‌صورت آنلاین در بستر ادوبی کانکت برگزار می‌شود.

«پرفورمنس مارکتینگ و تحلیل سیستم»، «مدل‌های تجزیه تحلیل داده»، «بهره‌وری منابع و بهبود فرآیندها»، «مدل‌سازی پرفورمنس مارکتینگ» و «نقش اطلاعات در تحلیل سیستم» از جمله موضوعاتی است که شرکت‌کنندگان در این دوره فرا می‌گیرند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به شناسه IESOFTGROUP@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha