• جمعه / ۲۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402072820029
  • خبرنگار : 50604

همزمان با چند استان دیگر برگزار شد؛

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم غزه

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم غزه

ایسنا/گلستان تجمع اعتراضی امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان با عنوان «تجمع مرهم برای غزه» همزمان با چند استان دیگر در گرگان برگزار شد.

 قاسم غریب آبادی در این تجمع اعتراضی با اشاره به اینکه رژیم جنایتکار اسرائیل در طول سالیان طولانی کشتار بی‌رحمانه در کشور مظلوم فلسطین داشته است، اظهار کرد: در روزهای اخیر نیز رژیم جعلی اسرائیل حملات ظالمانه‌ای علیه زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین، مراکز درمانی و امدادی به راه انداخته و ما به عنوان جمعیت هلال احمر که وظیفه امدادی در قبال مردم داریم این جنایات را محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر مسلح نبوده و تنها با حمل کیف امدادی برای کمک به مجروحان حملات وحشیانه اسرائیل در منطقه حضور داشتند، گفت: رژیم غاصب اسرائیل به عمد نیروهای هلال احمر حاضر در منطقه را هدف قرار داده و با حمله وحشیانه به بیمارستان بسیاری از بیماران و کادر درمان را به شهادت رسانده است.

رئیس جمعیت هلال احمر استان گلستان ضمن محکوم کردن جنایات غیر انسانی رژیم کودک کش اسرائیل در غزه ادامه داد: ما نیروهای هلال احمر گلستان امروز در حمایت از مردم مظلوم غزه و نیروهای خدوم هلال احمر و کادر درمان که مظلومانه به شهادت رسیدند، در مصلای گرگان گرد هم جمع شده‌ایم.

غریب‌آبادی ادامه داد: امیدوارم چشم دنیا به روی حقایق باز شود و کشورهای اروپایی و آمریکایی و همه کسانی که غیر منصفانه و غیر انسانی از اسرائیل حمایت کرده و با سفر به کشور اسرائیل از جنایات این رژیم حمایت می کنند به خود بیایند و به زودی شاهد نجات و رهایی فلسطین عزیز از چنگال اسرائیل غاصب باشیم.

در پایان این گردهمایی نیروهای هلال احمر استان گلستان از پزشکان و پرستاران داوطلب برای حضور در غزه و کمک به مجروحان حملات هوایی اسرائیل نام‌نویسی کرد.

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم غزه

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم غزه

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم غزه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha