• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402072517284
  • خبرنگار : 71610

رفتار انسانی گردان‌های القسام با اسیر صهیونیست + فیلم

رفتار انسانی گردان‌های القسام با اسیر صهیونیست + فیلم

نیروهای گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در اقدامی انسان دوستانه اقدام به مداوای یک اسیر مجروح صهیونیست در نوار غزه کردند.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام ویدئویی را منتشر کرد که در آن تعدادی از رزمندگان این گردان‌ها یک اسیر صهیونیست زن در غزه را که در اولین روز نبرد طوفان الاقصی اسیر شده بود، مداوا می‌کنند.

این شهرک نشین صهیونیست که «میا شیم» نام دارد در این ویدئو می‌گوید: من در غزه هستم، جراحت شدیدی از ناحیه دست به من وارد شد و آنها من را مدا کردند و یک عمل جراحی را انجام دادند که سه ساعت طول کشید.

وی همچنین می‌گوید: همه چیز خوب است و تنها خواسته من این است که هرچه زودتر به خانه بازگردم، من را به نزد خانواده‌ام بازگردانید، لطفا هرچه سریع‌تر ما را از اینجا (غزه) خارج کنید.

پس از انتشار این ویدئو خانواده «میا شیم» در واکنش به رفتار انسانی نیروهای گردان‌های القسام با این اسیر صهیونیست اعلام کردند: ما جدا از دیدن این ویدئو خرسند هستیم.

چرا القسام تصویر این نظامی زن صهیونیست را پخش کرد؟!

گردان‌های القسام شامگاه دوشنبه برای اولین بار تصویری از میا شیم نظامی اسیر ۲۱ ساله ارتش رژیم صهیونیستی در غزه را منتشر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیم یکی از ده‌ها نظامی رژیم صهیونیستی است که در نبرد طوفان الاقصی به دست مبارزان القسام به اسارت گرفته شد.

خانواده و دوستان این نظامی صهیونیست به ویژه مادرش از همان لحظات اولیه ناپدید شدن او پس از حمله القسام به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه، سر و صدای زیادی در رسانه‌های اسرائیلی و خارجی به راه انداخته و به دنبال کسب اطلاعاتی در مورد سرنوشت او بودند و داستان این نظامی اسرائیلی در بیشتر رسانه‌های عبری زبان پخش شده بود.

حماس با این کار جنگ روانی بزرگی را علیه دشمن صهیونیستی به راه انداخته و نتانیاهو و کابینه او را در وضعیت سخت و دشواری قرار داده است.

خانواده‌های نظامیان اسیر صهیونیست در غزه طی روزهای گذشته چند مرتبه مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو دست به تظاهرات زده و خواستار اقدام فوری برای آزادی فرزندانشان شدند.

تاکنون ۲۲ نفر از اسرای صهیونیست در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه کشته شده‌اند.

نیروهای مقاومت فلسطین شنبه ۱۵ مهر عملیاتی را تحت عنوان «طوفان الاقصی» آغاز کردند و با نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین منطقه «غلاف غزه» ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفته و به نوار غزه منتقل کردند.

در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد یازدهمین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، دستور تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌ است؛ اقدامی که نشان دهنده فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه بوده و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha