• جمعه / ۲۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402072114614
  • خبرنگار : 50589

گزارش ایسنا از مراسم افتتاح ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری شهید قویدل تبریز

گزارش ایسنا از مراسم افتتاح ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری شهید قویدل تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری شهید قویدل تبریز امروز با برگزاری یک دیدار دوستانه رسماً افتتاح شد.

ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری شهید قویدل (الغدیر) همزمان با هفته تربیت‌بدنی امروز، جمعه ۲۱ مهرماه، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز و دیدار دوستانه بین منتخب تیم‌ملی فوتبال جام جهانی ۱۹۹۸ و منتخب شهرداری تبریز در محیطی به مساحت ۷۸۰۰ متر مربع افتتاح شد.

گزارش ایسنا از مراسم افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل تبریز

آماده احیای مجموعه ورزشی یادگارامام (ره) هستیم

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، در حاشیه افتتاح این ورزشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدت‌ها بود که ورزش در شهرداری تبریز به دلیل انحلال باشگاه شهرداری مشکل پیدا کرده بود و با لطف شورای اسلامی شهر و سازمان ورزش شهرداری این امر محقق شد و اکنون در حال احیا ورزش در شهرداری هستیم و اکنون ۵۵ پروژه ورزشی در حال احداث هستند که بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به سیاست‌گذاری‌ها بیشتر روی آکادمی های ورزشی متمرکز شدیم. ۱۰ هزار نفر به صورت رایگان در کلاس های ورزشی شهرداری در تابستان حضور پیدا کردند.

هوشیار در خصوص در اختیار گرفتن ورزشگاه یادگارامام (ره) توسط شهرداری تبریز گفت: پیشنهاد این موضوع را ارائه دادیم و این امر نیازمند مصوبه هیات دولت است. ما آماده احیا و در اختیار گرفتن این مجموعه هستیم. اگر ما متولی امر باشیم می‌توانیم طی چهار سال مشکلات این ورزشگاه را برطرف کنیم. درحال حاضر رفت‌وآمد تماشاگران به ورزشگاه را تسهیل کردیم و ادامه دار خواهد بود.

گزارش ایسنا از مراسم افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل تبریز

امیدوارم بتوانیم باشگاه شهرداری تبریز را احیا کنیم

میرمعصوم سهرابی، سرپرست راه‌اندازی باشگاه ورزشی شهرداری تبریز نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تبریز در راستای توسعه پروژه های ورزشی ۵۵ پروژه را برنامه ریزی کرده است و این مجموعه جزوی از آن است.

وی افزود: کارمند شهرداری تبریز هستم و یک سال در تراکتور فعالیت کردم و اکنون برای احیای باشگاه شهرداری تبریز، برگشتم. امیدوارم بتوانیم این باشگاه را احیا کنیم و در توسعه زیرساخت های ورزشی و هم در خود ورزش قدم مثبتی برداریم.

سهرابی گفت: اولویت ما در ابتدا فعالیت در رده پایه و فراهم آوردن زیر ساخت در تیم‌های پایه است. تیم‌داری در سطح قهرمانی نیازمند اخذ مجوز از سمت شورای اسلامی شهر هست و به سیاست کلان شهرداری بر می‌گردد.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور با تکذیب شایعه اختلاف با علی خطیر در خصوص بند فسخ قرار داد ریکاردو آلوز گفت: قرارداد این بازیکن بند فسخ ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا مدیرعامل‌ها در تراکتور اختیار لازم را دارند یا خیر؟ گفت: این به خود مدیرعامل برمی‌گردد. محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور به من فضای لازم را داده بود تا با اختیار تام کار کنم.

گزارش ایسنا از مراسم افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل تبریز

امیدوارم تراکتور امسال قهرمان شود

یونس باهنر، پیشکسوت فوتبال تبریز نیز در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد تراکتور در فصل جاری اظهار کرد: عملکرد تراکتور خوب بوده است. پاکو خمس مربی با دانشی است و می‌داند چگونه از بازیکنانش استفاده کند و حرف زیادی در آینده خواهد داشت. امیدوارم تراکتور امسال موفق به کسب عنوان قهرمانی شود.

مدیر تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: بازیکنان جوان و آینده‌داری را در اختیار داریم که ۹۰ درصد آن‌ها بومی هستند. امیدواریم در بالای جدول قرار بگیریم. اما صعود به لیگ‌برتر دشوار است.

وی در رابطه با شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از باشگاه‌ معتبر آسیاست که همواره حاشیه هم داشته، مطمئنم از این به بعد موفق خواهد بود و امیدوارم یحیی گل‌محمدی هم به تیم برگردد.

او در خصوص کسالت علی پروین نیز افزود: پروین یکی از اسطوره های بزرگ است و همواره مورد احترام اهالی فوتبال بوده که امیدوارم هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

گزارش ایسنا از مراسم افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل تبریز

وقتی به تبریز برگشتم فوتبالم نابود شد

احمد امیرکامدار، پیشکسوت فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این بازی ها باید بیشتر انجام شود، این افتخار است که با فوتبالیست های قدیمی بازی می‌کنیم.

او در خصوص عملکرد تراکتور افزود: اول فصل معمولاً نتایج خوب به دست نمی‌آید و رفته رفته این شرایط بهتر می‌شود، خمس تیم را خوب جمع کرده است. صددرصد شرایط تراکتور بهتر از این خواهد شد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: لابی بازی‌ها باعث شده که نگاه فنی به فوتبالیست‌ها وجود نداشته باشد. فعلا دو سه سال دیگر بازی خواهم کرد.

او در رابطه با فاصله‌اش از سطح اول فوتبال عنوان کرد: به من کم لطفی شد، وقتی برگشتم تبریز فوتبالم کاملاً نابود شد. من پُر رو نیستم که برای بازی با کسی تماس بگیرم. از رسول خطیبی گله‌مند نیستم ولی می‌توانست بیشتر از این به ما ارزش دهد.

امیرکامدار گفت: بازیکنان تبریزی اگر در تبریز بازی نکنند موفق‌تر هستند از وقتی که برگشتم تبریز اتفاقات خوبی برایم نیفتاد. عزتم خارج از تبریز بیشتر بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha