• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403040704372
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خواستار شد

توجه ویژه به معادن فلزی آذربایجان شرقی و تکمیل زنجیره تولید

توجه ویژه به معادن فلزی آذربایجان شرقی و تکمیل زنجیره تولید

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه به معادن فلزی استان و تکمیل زنجیره تولید در صنایع شد.

رضا صدیقی در مورد موضوعات مرتبط با بخش صنعت و معدن حوزه انتخابیه خود، با عبدالحمید سرتیپی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی دیدار و بر لزوم حمایت از بخش‌های صنعت، معدن و تجارت استان به ویژه معادن مس و طلا، صنایع بزرگ و رشد‎‌ سرمایه گذاری تاکید کرد.

وی همچنین بر حمایت جدی از صنایع بزرگ و مهم تبریز به عنوان لکوموتیو دیگر صنایع استان تاکید کرد.

صدیقی خواستار رعایت موضوع آمایش سرزمینی در فعالیت‌های معدنی و صنعتی شد و گفت: هدف از دیدار با مدیران و مسئولان استانی آشنایی هرچه بیشتر با چالش‌ها و مشکلات بخش تولید و تلاش برای رفع آنها در کمیسیون‌های تخصصی مجلس است.

وی تاکید کرد: مطالعات و بررسی‌های میدانی، قدرت چانه زنی و پیگیری نمایندگان مجلس را ارتقا می‌دهد.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن بیان برنامه‌های پیش روی این اداره کل در زمینه‌های مختلف گفت: برای تداوم نقش‌آفرینی بخش خصوصی در اقتصاد استان، باید حمایت از صاحبان صنایع و سرمایه گذاران در اولویت قرار گیرد.

عبدالحمید سرتیپی رفع ناترازی انرژی را به تنهایی جاذب سرمایه گذاری دانست و گفت: امتیازات خوبی برای جلب نظر سرمایه گذار داریم و تنها باید فرایندها را اصلاح و تسهیل کنیم.

وی از وجود محدوده‌های مس و طلای خوب در استان خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم که آنها را در اختیار سرمایه گذاران خوب با توان فنی و مالی بالا قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی با اشاره به برگزاری مزایده‌های معدنی گفت: این مزایده‌ها مانع از هرگونه رانت و فساد در توزیع محدوده‌های معدنی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha