• جمعه / ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402071409069
  • خبرنگار : 50084

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

رشد خراسان رضوی در اعزام ورزشکاران به مسابقات پاراآسیایی

رشد خراسان رضوی در اعزام ورزشکاران به مسابقات پاراآسیایی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در دوره گذشته مسابقات پاراآسیایی ۲۱ ورزشکار و در این دوره ۲۸ ورزشکار از استان به این مسابقات اعزام شدند.

علیرضا تاج فیروز در جلسه اعزام ورزشکاران استان به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: در این دوره از مسابقات پاراآسیایی ۲۸ ورزشکار استان به مسابقات اعزام می‌شوند که امیدواریم این تعداد در دوره آینده به بیش از ۳۵ نفر افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: در این ۳ ماه از حضور بنده اتفاقات خوبی در ورزش استان رقم خورد که مهمترین آن تشکیل شورای ورزش بعد از ۱۵ سال بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: در شورای ورزش مصوبات خوبی به تصویب رسید که یکی از آنها، حمایت از ملی‌پوشان مخصوصاً ورزشکاران اعزامی به هانگژو بود.

تاج فیروز تصریح کرد: در این رابطه پیگیری استاندار خراسان رضوی نشان از دغدغه‌مند بودن ایشان نسبت به ورزش استان می‌دهد و در تلاش هستیم تا مصوبات شورای ورزش را به تصویب برسانیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، وی افزود: برای اعزام به مسابقات آسیایی هانگژو ضمن شرکت در اردوهای تیم‌ ملی هدیه‌ای تقدیم عزیزان ورزشکار کردیم تا روحیه ورزشکاران استان تقویت شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: نسبت به ورزش استان خوش‌بینم و امیدوارم با رهنمودهای استاندار به نقاط طلایی قبلی بازگردیم.

تاج فیروز خاطر نشان کرد: همچنین امیدوارم ورزشکاران ما بتوانند با درخشش از مسابقات پاراآسیایی به کشور برگردند و ما نیز به تکالیف و وظایف خود عمل کنیم.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم، حضور ۲۸ نفر خراسانی در کاروان اعزامی به رقابت های پاراآسیایی هانگژو را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: بدون شک ۲۸ عزیز ما در این رویداد بزرگ ورزشی تلاش خود را برای کسب مدال های رنگارنگ خواهند داشت و ما برای خود وظیفه می دانیم که به ورزش جانبازان و معلولین توجه داشته باشیم.  

مصطفی صفایی رئیس هیأت جانبازان و توان یابان در این مراسم نیز در گزارشی، به معرفی کاروان پرداخته و از استاندار خراسان رضوی درخواست حمایت و مساعدت بیشتر هیأت و ورزشکاران را نمود.  

این مراسم در استانداری خراسان رضوی با حضور مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی استان و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد برگزار و هدایایی از سوی هیأت و اداره کل ورزش و جوانان به تمامی اعضای کاروان اعزامی به هانگژو تقدیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha