• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402071208021
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان مطرح کرد

از وعده حل معضل کم‌آبی به "قلعه‌بالایی‌ها" تا اعطای وام ارزان‌قیمت اشتغال به جوانان "بیارجمندی"

از وعده حل معضل کم‌آبی به "قلعه‌بالایی‌ها" تا اعطای وام ارزان‌قیمت اشتغال به جوانان "بیارجمندی"

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از آمادگی استان برای اعطای تسهیلات ارزان قیمت به منظور اشتغال زایی در روستاهای بخش بیارجند خبر داد.

سید محمد رضا هاشمی، امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۲ در کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره با مردم روستای قلعه بالای منطقه خارتوران بخش بیارجمند شهرستان شاهرود در محل مسجد این روستا اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) تاکید فرمودند که"بزرگترین آسیب به دشمنان انقلاب و اسلام این است که کشورهای اسلامی وحدت و انسجام خود را حفظ نمایند".
وی به حضور رئیس جمهور در سازمان ملل پرداخت و افزود: آیت الله دکتر رئیسی با در دست گرفتن قرآن مجید در مجمع عمومی سازمان ملل به جهانیان نشان داد قرآن‌ مجید و کلام وحی برای تمامی مسلمانان جهان دارای احترام و ارزش و جایگاه والایی است.
استاندار سمنان ادامه داد: در هر جایی که وحدت، همدلی و انسجام وجود داشته باشد، به موفقیت مطلوب دست می یابیم‌، در حوزه روستا، بخش، شهرستان و استان نیز در صورت حفظ وحدت موفقیت و دستاوردهای مطلوب حاصل خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: طی ۱۰ روز گذشته در دو جلسه با آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مباحث پیرامون شرکت ایران تایر، سیمان بیارجمند و شاهوار را بیان کرده و تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد.
هاشمی تصریح کرد: عزم دولت سیزدهم رفع دغدغه مردم در تمامی حوزه هاست، ایشان به شخصه مشکلات استان ها را به صورت هفتگی با حضور استانداران پیگیری می کنند که نشان از دغدغه مندی شخص رئیس جمهور دارد.
وی به برخی خدمات دولت در بخش بیارجمند شاهرود اشاره و خاطرنشان کرد: هزینه کرد بیش از ۳۰‌ میلیارد تومان اعتبار طی یکسال و نیم گذشته در بحث اینترنت و آنتن دهی موبایل برای ۲۳ روستای بخش بیارجمند انجام‌گرفته است.
عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان با اشاره به کمبود آب در روستای قلعه بالا گفت: دغدغه و مطالبه به حق مردم روستای قلعه بالای بخش بیارجمند شهرستان شاهرود در حوضه آب، بررسی، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان تاکید کرد: اجرای ۵ کیلومتر شبکه آبرسانی، آسفالت روستایی، طرح هادی و اجرای مسکن روستایی در روستای قلعه بالا انجام شده است، اما دغدغه مردم روستا در خصوص آب نیز با قید فوریت پیگیری خواهد شد.
هاشمی در پایان وعده داد: آمادگی پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور اشتغال زایی در سطح روستاها برای جوانان وجود دارد.

از وعده حل معضل کم‌آبی به "قلعه‌بالایی‌ها" تا اعطای وام ارزان‌قیمت اشتغال به جوانان "بیارجمندی"

 دکتر جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این سفر که با حضور استاندار سمنان و نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان و شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در راستای برنامه های سفر شهرستانی استاندار سمنان و پاسخگویی چهره به‌ چهره مدیران و حضور میدانی در بخش ها و روستاها، به بیش از ۳۰۰ روستا تا به امروز سفر انجام شده است.

وی سفر مسوولان به روستاها و مناطق محروم را یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: استاندار سمنان بارها تاکید کردند که ما در جایگاه ملی برای رفع مشکلات مردم مطالبه گری کرده و در حوزه منطقه ای مدیران باید پاسخگوی مطالبات و دغدغه های  مردم باشندفرماندار شاهرود گفت: بیش از ۶۰ درصد مصوبات سفر استاندار به شهرستان شاهرود تا به امروز اجرایی شده و بسیاری از مطالبات و دغدغه های مردم نیز در این دیدار های چهره به چهره با مدیران کل و ستادی برطرف شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha