• دوشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94031106956
  • منبع : نمایندگی سمنان

آبرسانی به 20 روستای محروم بیارجمند شاهرود

آبرسانی به 20 روستای محروم بیارجمند شاهرود

ایسنا/سمنان رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از آبرسانی به 20 روستای محروم بیارجمند به همت سازمان بسیج سازندگی این استان خبر داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از آبرسانی به 20 روستای محروم بیارجمند به همت سازمان بسیج سازندگی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سمنان،«جبار دوست‌محمدیان» در حاشیه‌ی بازدید از پروژه‌های در حال ساخت و بهره‌برداری در روستاهای محروم شهرستان شاهرود بخش بیارجمند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی مناطق استان سمنان به‌علت کمبود زیرساخت‌ها و یا بی‌توجهی و عدم نوسازی و یا بازسازی در حال تخریب شدن است که با این وضع مهاجرت از روستاها به شهرها بیشتر می‌شود و آسیب‌های جدی خواهیم دید.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این مناطق را آباد کرده و برخی طرح‌های ضروری را اجرایی کنیم حتماً برای زندگی جذابیت دارد.

کمبود شدید آب آشامیدنی بزرگترین مشکل روستاهای بیارجمند

وی تصریح کرد: بزرگترین مشکل در روستاهای محروم بخش بیارجمند کمبود شدید آب آشامیدنی است که بالغ بر 20 روستا را تحت تأثیر قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خاطرنشان کرد: در تابستان پیش با همکاری سازمان آب و فاضلاب روستایی استان سمنان آبرسانی با تانکر را به این مناطق آغاز کرده است و پس از آن اقدام به ساخت منبع ذخیره آب و لایروبی قنوات و چشمه ها را در دستور کار خود قرار داده است که هم‌اکنون این پروژه‌ها پیشرفت خوبی داشته است و اکثر طرح‌ها در ایام نیمه شعبان به بهره‌برداری می‌رسد.

دوست‌محمدی افزود: هر جا که بسیج سازندگی با حضور اردوهای جهادی و کارهای عمرانی و اجرای چند طرح مانند آبرسانی، برپایی بیمارستان صحرایی، مسجد، خانه عالم، مدرسه یا غسالخانه و پل وارد شده مردم امیدوار شده و روحیه بیشتری پیدا کرده‌اند و نشاط و شادابی را نیز به محل بازگردانده شده که این حرکت باید تقویت شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خاطرنشان کرد: با حضور بسیج سازندگی و ارائه‌ی خدمت به مردم محروم ذائقه ولی نعمتان انقلاب از خدمات نظام هم شیرین می‌شود و این کار موجب اعتمادسازی بیشتر و تقویت روحیه ساکنان روستاها هم می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی استان کمک بیشتری در خصوص محرومیت‌زدایی کنند، کارها و اقدامات بهتری را می‌توان در راستای محرومیت‌زدایی صورت داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha