• جمعه / ۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402070704386
  • خبرنگار : 71506

آمریکا و آذربایجان به دنبال سنگین‌وزن کشتی ایران/ دعوتنامه باکو برای پسر فردین

آمریکا و آذربایجان به دنبال سنگین‌وزن کشتی ایران/ دعوتنامه باکو برای پسر فردین

فردین معصومی، پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان، از پیشنهاد رسمی آمریکا و آذربایجان برای به خدمت گرفتن فرزندش خبر داد و گفت: قرار است ظرف یکی - دو روز آینده دعوتنامه رسمی آذربایجان به دستمان برسد.

فردین معصومی در گفتگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: پس از جام جهانی آمریکا، مسئولان فدراسیون کشتی این کشور رسما خواهان به خدمت گرفتن امیررضا شدند اما این پیشنهاد را رد کردیم. پس از این اتفاق نیز کشورهای مختلف دور و بر ایران نیز پیشنهادهایی را برای به خدمت گرفتن امیررضا مطرح کردند اما هر بار با آن مخالفت کردیم؛ چرا که دوست دارم فرزندم برای مردم و پرچم ایران مبارزه کند.

او افزود: طی چند روز اخیر جبرئیل حسن‌اف، مربی تیم ملی کشتی آزاد آذربایجان، پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای را برای به خدمت گرفتن امیررضا مطرح و با جدیت این پیشنهاد را پیگیری کرد. بر همین اساس نیز قرار است ظرف یکی - دو روز آینده دعوتنامه آذربایجانی‌ها به دست ما برسد تا پس از آن به فدراسیون کشتی بروم و با علیرضا دبیر جلسه‌ای را در این باره برگزار کنم. برای انجام این کار به موافقت فدراسیون کشتی نیاز است و ما قطعا بر اساس قانون و در صورت موافقت فدراسیون کشتی این کار را انجام خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، امیررضا معصومی، چهره باآتیه سنگین‌وزن کشتی ایران، مدال‌های طلای جهان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۳ سال را در کارنامه خود دارد اما برای رسیدن به دوبنده بزرگسالان سد محکمی به نام امیرحسین زارع را پیش روی خود می‌بینید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۷ ۱۵:۴۳

یاشاسین آذربایجان ایران

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۷ ۱۵:۵۵

کمال بی‌غیرتیه که کشور خودتو رها کنی و برای دشمن خانگی مردمت بجنگی حتی اگر کل دنیا رو بهتون بدن

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۷ ۱۸:۴۰

دشمن خانگی چه صیغه ایه؟

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۷ ۲۳:۱۰

وقتی فدراسیون کشتی ارزشی برای ورزشکارش قائل نیست بنطرم تصمیم درستی دارند می گیرند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۷ ۲۳:۲۹

با سلام وقتی با وجود بازیکن خوب نمی تونی در تیم ملی جایی داشته باشی چرا باید استعدادت رو بکشی با حرف توام با حساسیت بی مورد غیرت پس آینده این بچه چی میشه بشینه دعا کنه عضو تیم ملی خدای نکرده بمیره یا قطع نخاع بشه واقعا که !

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۸ ۰۱:۴۳

میخواد از دبیر باج بگیره ،اگر دبیر به تو و امثال تو باج بده که ملت کشتی پسر تورو نگاه نمی‌کنند ،طلای المپیکم بگیره بی ارزشه.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۸ ۲۲:۱۱

آدم میتونه انتخاب کنه یه درخت باشه باریشه های بلندیایه گلدون

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۸ ۲۳:۵۴

به نظرم آذربایجان کشوریه که کشتی گیران ما بهتر میتونن موفقیت های بیشتری کسب کنن. فضای آذربایجان برای مردن ما بدلیل هم زبان مشترک و فرهنگ مشترک و مذهب مشترک جذابیت بیشتری داره.