• دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402070301282
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان خبر داد:

واگذاری ۵۹ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در اردستان

واگذاری ۵۹ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان از آماده‌سازی و انعقاد قرارداد ۵۹ قطعه زمین برای واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهرستان خبر داد.

امیرحسن زرگری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده، به جد توسط اداره راه‌ و شهرسازی استان دنبال می‌شود. در مرحله دوم این طرح انتقاد قرارداد با متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خانواده‌های با شکوه برای واگذاری زمین انجام شد.

وی از ثبت نام ۱۵۹ نفر در طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده شهرستان اردستان خبر داد و گفت: ۵۹ نفر از این ثبت‌نامی‌ها تاکنون مورد تأیید قرار گرفتند و اکنون برای اولین بار در استان اصفهان قرارداد تخصیص زمین برای این تعداد انجام شده است و مابقی افراد در حال تکمیل پرونده و دیگر مراحل تأیید نهایی هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان، گفت: ثبت‌نام و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای فرزند سوم متولد شده بعد از تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ یکی از وظایف مهم اداره‌ راه ‌و شهرسازی است و متقاضیانی که بتوانند مدارک خود را تکمیل کنند و تأیید نهایی بگیرند یک قطعه پلاک زمین به صورت رایگان در شهرهای اردستان، زواره و یا مهاباد دریافت خواهند کرد.

زرگری با بیان اینکه متقاضیان جدیدی که می‌خواهند از این طرح استفاده کنند ابتدا باید در سامانه اداره راه و شهرسازی ثبت‌‍نام و برای تشکیل پرونده به اداره راه و شهرسازی مراجعه کنند، گفت: افرادی که در روستا ساکن هستند برای تکمیل پرونده خود باید به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

وی بیان کرد: احراز شرایط مشمولان در طرح حمایت از جوانی جمعیت ضوابطی دارد و افرادی که فرم «ج» قرمز دارند هم می‌توانند از این امتیاز برخوردار شوند. همچنین متقاضیان ثبت‌نام کننده برای نهضت ملی در مقطع فعلی نمی‌توانند از این امتیاز بهره‌مند شوند و باید تکلیف خود را در این مورد روشن کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان با بیان اینکه زمین پیش‌بینی شده در طرح فرزندآوری به نام پدر و مادر سند می‌خورد، خاطرنشان کرد: جزئیات ریز این واگذاری در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir وجود دارد و متقاضیان می‌توانند اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha