• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402063018974
  • خبرنگار : 50167

در پویش همکلاسی مهربان مطرح شد؛ 

توزیع بیش از ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند زنجانی

توزیع بیش از ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند زنجانی

ایسنا/زنجان در پویش همکلاسی مهربان چهارم، بیش از ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان زنجانی توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش ظهر امروز (۳۰ شهریورماه) در پویش همکلاسی مهربان «توزیع لوازم‌التحریر» که در محل حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار شد، با اشاره به آغاز سال‌تحصیلی جدید و بهار دیگری از علم و معرفت، اظهار کرد: شروع سال‌تحصیلی، زمینه مشق عشق و پویش همکلاسی مهربان را رقم زد.

علی اسماعیلی با بیان اینکه حدود ۲۱۵ هزار نفر دانش‌آموز از روز شنبه رخت معرفت را بر تن کرده و در مدارس حضور پیدا خواهند یافت، افزود: در پویش همکلاسی مهربان علاوه بر تامین لوازم‌التحریر، در آماده‌سازی مدارس نیز حمایت‌های مختلفی نیز انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه امید است بتوانیم وظیفه روشن کردن مسیر معرفت را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم، تصریح کرد: همه ما یک روزی ترک جایگاه خواهیم کرد و تنها، صحنه‌های زیبای خیر باقی خواهند ماند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، خاطرنشان کرد: این زیبایی‌ها ماحصل خون تک تک شهدا است که ما در این شرایط بتوانیم در کمال آرامش سنگر آن‌ها را ادامه دهیم.

مسئول بسیج فرهنگیان استان نیز در ادامه این مراسم، در رابطه با همایش و رزمایش همکلاسی، اظهار کرد: با آغاز شیوع کرونا این پویش در راستای ترویج فرهنگ ایثار، گذشت و مساوات آغاز شد و در همایش و رزمایش همکلاسی دو، بیش از ۳۰ هزار بسته لوازم‌التحریر و در پویش همکلاسی سه، ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر توسط خیران تهیه و توزیع شد.

یوسف دولتیاری با بیان اینکه امسال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دانش‌آموزان بی‌بضاعت در استان زنجان شناسایی شده‌اند، افزود: امسال با اجرای همایش همکلاسی مهربان چهار، بیش از ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر تهیه و توزیع خواهد شد.

این مسئول ضمن قدردانی از زحمات خیرین استان، خاطرنشان کرد: مشارکت خیرین در پویش همکلاسی مهربان بیش از مقدار مذکور لوازم‌التحریر تهیه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha