• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402062918599
  • خبرنگار : 50553

استاندار قزوین: 

فضای اجرایی کشور در مسیر تقویت آرمان‌های انقلاب است

فضای اجرایی کشور در مسیر تقویت آرمان‌های انقلاب است

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: فضای اجرایی کشور در مسیر تقویت آرمان‌های انقلاب قرار دارد و با توجه به بیانات رهبر درباره عملکرد دولت خوشبختانه تا کنون اقدامات مناسبی صورت گرفته است. 

محمدمهدی اعلایی در هجدهمین جشنواره شهید رجایی که امروز، ۲۹ شهریور در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حاکمیت با اراده ملت بر سر کار آمده با یک آرمان و شعار ایدئولوژی نیز مورد حمایت و عنایت ملت ایران قرار گرفته و در این فضا در بازه‌های چهار ساله دولت‌ها مجدد برای رساندن کشور به آن افق و آرمان کلانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال می‌کند بین دست اندرکارانی دست به دست می‌شود که کشور را به اهداف قانون اساسی و باورهای اعتقادی ملی برسانند. 

وی افزود: دلیل اقبال مردم به استقرار دولت سیزدهم نگاه رو به جلو و متأثر آن بود که ماهم باید در فضای مدیریتی همین نگاه را داشته باشیم و حداکثر تلاش خود را عملی کنیم. 

این مسئول عنوان کرد: انتظار دارم مدیران استان در تعامل با مردم صداقت داشته باشند چرا که نباید با مردم تعارف داشت، واقعیت را باید گفت و مسائل را به نفع مردم پیگیری کرد. 

وی بیان کرد: یک مدیر باید از شاخصه سلامت برخوردار باشد، اینکه فردی پشت میزی بنشیند اما چند وقت دیگر پشت میله زندان باشد باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود درحالی‌که باید به مردم ثابت شود که مدیران از فساد با صلابت عبور می‌کنند.

استاندار قزوین تأکید کرد: استان ما در برخی حوزه‌ها پیشینه خوبی ندارد و باید اصلاحات اتفاق بیفتد تا حرکت در مسیر درست و سلامت قرار گیرد و این موارد مسائلی نیست که در جشنواره سنجیده شود و ما این موضوعات را به شکل پیرامونی و حاشیه‌ای مورد سنجش قرار می‌دهیم تا در دولتی که محل اعتماد مردم است شاهد فساد نباشیم. 

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس باید نیم‌نگاهی به گذشته و قهرمانان و نیم‌نگاهی به آینده داشته باشیم چرا که در معرض بیان کلمه حق در دنیا و در مواجه با شیاطین هستیم؛ دشمنان بدانند دفاع مقدس دفاعی است که از زمان آدم شروع شده و تا پایان عالم ادامه خواهد داشت و ما در این مسیر در معرض دفاع از معنویت در عالم قرار داریم. 

اعلایی گفت: امروزه به اعتبار مقاومت مقدس، رئیس جمهور ما در مراسم مجمع عمومی سازمان ملل از تقابل شیطان با حق، با دست گرفتن قرآن از معجزه پیامبر اسلام دفاع می‌کند و این اتفاق، افتخار بزرگی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: آینده از آنان ملت‌هایی است که مقاومت کنند و ما که پشت میزهای مسئولیت قرار دادیم باید با تقدس به مسئولیت‌هایمان نگاه کنیم. 

وی بیان کرد: فضای اجرایی کشور در مسیر تقویت آرمان‌های انقلاب قرار دارد و با توجه به بیانات رهبر درباره عملکرد دولت خوشبختانه تا کنون اقدامات مناسبی صورت گرفته است. 

اعلایی در پایان گفت: در ارکان حاکمیت قزوین همکاری، دوستی و برادری خوبی وجود دارد و بسیاری از توفیقاتی که اتفاق افتاده به خوبی بیان نشده اما منافع نمایان شده را مردم خواهند دید. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha