• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402062918538
  • خبرنگار : 50553

انتخاب ۱۵ دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی قزوین

انتخاب ۱۵ دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی قزوین

ایسنا/قزوین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین گفت: در جشنواره شهید رجایی ۴۲ سنجه، در قالب ۱۶ شاخص، بین ۱۰۵ دستگاه اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت ۱۵ دستگاه به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند. 

سعید وکیلی در هجدهمین جشنواره شهید رجایی که امروز، ۲۹ شهریور در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادواره خون‌های مقدسی است که به پای شجره انقلاب اسلامی ریخته شده و اکنون برای پیشرفت کشور و تمدن نوین اسلامی نیازمند وجود جان بر کفانی همچون ایثارگران، جانبازان و شهدا هستیم. 

وی افزود: جشنواره شهید رجایی فرصتی است برای الگوسازی، خدمت‌رسانی خالصانه، تفکر در نوآوری و فرایند روش‌ها، شناخت وضعیت موجود و ترسیم وضعیت در بهبود تعالی و خدمت انقلابی به مردم است. 

وکیلی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی به تحول در نظام اداری تأکید شده است و دولت سیزدهم به این امر باور دارد که در مسیر تعالی و نزدیک شدن به قله‌ها نیاز به تحول اداری داریم. 

وی عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها باید با هماهنگی و هم‌فکری پیشران حرکت تحولی در نظام اداری باشند که این حرکت نیازمند هم‌افزایی همگانی است. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین گفت: مبنای برگزیدگان جشنواره در سه شاخص عمومی، اختصاصی و استانی سنجش شده و در بخش عمومی، افزایش و ارتقای عدالت مدنظر گرفته است. 

وی ادامه داد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ حاکی از رشد و حرکت رو به جلوی دستگاه‌های اجرایی استان است اما اینکه ضعف‌هایی وجود دارد قابل انکار نیست و در این راستا نیز نقاط ضعف و قوت شناسایی شده است. 

وکیلی در پایان بیان کرد: در این جشنواره ۴۲ سنجه، در قالب ۱۶ شاخص، بین ۱۰۵ دستگاه اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت ۱۵ دستگاه به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha