• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402060906106
  • خبرنگار : 71496

هلاکت یک نظامی صهیونیست در عملیات رام‌الله

هلاکت یک نظامی صهیونیست در عملیات رام‌الله

در عملیات زیرگیری با خودرو در غرب رام‌الله، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی و فلسطینی صبح امروز (پنجشنبه) از انجام عملیات زیرگیری با خودرو در نزدیکی ایست‌بازرسی نظامی «مکافیم» در غرب رام‌الله و زخمی‌شدن سه صهیونیست خبر دادند.

ساعتی بعد، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد یکی از نظامیان کشته شده است.

«هیل بیتون روزین» خبرنگار این شبکه همچنین از افزایش تعداد زخمی‌ها به پنج نفر و وخامت حال ۲ نفر از آن‌ها خبر داد.

«رادیو ارتش اسرائیل» می‌گوید نظامیان صهیونیست به عامل این عملیات تیراندازی کرده‌اند و شبکه المیادین هم گزارش داده رسانه‌های صهیونیستی از شهادت او خبر می‌دهند اما این خبر هنوز تایید نشده است.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در محل عملیات حضور دارند.

خبرنگار روزنامه عبری زبان «معاریو» درباره عملیات‌های مقاومتی اخیر تاکید کرد، «چهار حمله در کمتر از ۲۴ ساعت در مناطق مختلف نشان دهنده عمق تنش امنیتی و وخامت اوضاع است».

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس نیز با اعلام اینکه «جوانان فلسطینی در یک عملیات قهرمانانه در کرانه باختری حمله جدیدی را علیه سربازان اسرائیلی و شهرک نشین‌ها در غرب رام الله انجام دادند»، تاکید کرد: عملیات امروز حامل این پیام روشن است که اشغالگران تا زمانی که سرزمین ما را اشغال کردند، هیچ امنیتی ندارند و تشدید اقدامات مقاومت در کرانه باختری نشان دهنده آن است که مقاومت رو به گسترش و تقویت بوده و رژیم اشغالگر از متوقف کردن آن بازخواهد ماند.

«محمد حماده» دیگر سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد: «عملیات زیرگیری در غرب رام‌الله اجرای مستقیم وعده مقاومت برای هدف قرار دادن ساختار امنیتی رژیم اشغالگر و افشای شکنندگی آن و نیز تاکیدی دوباره بر آمادگی بالاب نیروهای مقاومت و مردم فلسطین برای پاسخ دادن به جنایات اشغالگران بود». 

حماده گفت: «رژیم اشغالگر بهای هر جنایتی را که در حق مردم ما مرتکب شود، با جان سربازان و شهرک‌نشین‌هایش خواهد داد و نیروهای مقاومت ما هر راهی را برای نزدیک کردن پیروزی و تحقق آزادی مردم در پیش خواهند گرفت و از هر خیابان، روستا و اردوگاهی بیرون خواهند آمد». 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha