• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402060402087
  • خبرنگار : 50161

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

افزایش رضایت‌مندی مردم از طریق ارتقاء خدمت‌رسانی مهم‌ترین رویکرد دولت

افزایش رضایت‌مندی مردم از طریق ارتقاء خدمت‌رسانی مهم‌ترین رویکرد دولت

ایسنا/زنجان معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه یکی از وظایف دولت تسهیلگری است، گفت: از مهم‌ترین اصول و رویکردهای دولت سیزدهم توجه به رضایت‌مندی مردم با انجام خدمت گسترده است.

ابوالفضل رفیعی، صبح امروز (۴ شهریورماه) در مراسم یادواره ۱۰۶ شهید کارمند استان زنجان با گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به فلسفه هفته دولت اظهار داشت: دولت شهیدان رجایی و باهنر اولین دولت مکتبی بعد از انقلاب اسلامی بود و با توجه به مشی دولتمردان و تلاش برای تحقق آرمان‌های انقلاب و ساده زیستی، عدالت گستری، خدمت به مردم به ویژه محرومان، ماندگار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بیان کرد: امام (ره) با این نامگذاری کاملاً حکیمانه، سیره این شهیدان را برای همیشه و برای همه دولت‌ها الگو قرار دادند، لذا هفته دولت فرصتی برای تبیین و گفتمان‌سازی با تاسی به چنین الگوهایی است. 

رفیعی افزود: بعد از انقلاب اسلامی با اتکا  بر روحیه بسیجی شاهد استقلال و عزت و پیشرفت روزافزون کشور بودیم و نظام اسلامی با اقتدار در حال طی مسیر به سمت قله می باشد و همین روحیه ما را به سمت  تمدن‌سازی رهنمون خواهد کرد لذا باید آن را حفظ و تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه سنگینی بر عهده کارمندان که در خط مقدم خدمت هستند، قرار دارد ، خطاب به کارکنان بسیجی، گفت: شما می‌توانید در راستای ترویج این شاخصه تلاش کرده و تبدیل به گفتمان عمومی در نظام اداری کنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در مسیر پیگیری اهداف در دولت‌های مختلف وجود دارد، مشکلات ناشی از مدیریت‌ها و مسائل اداری است، گفت: دولت سیزدهم دولت پشت میزنشین نیست و با نگاه انقلابی و شعارهای اصیل انقلاب پای در مسیر خدمت گذاشته است.

این مسئول با بیان اینکه مدیران و کارکنان انقلابی و بسیجی نباید، مقهور و مغلوب بروکراسی اداری شوند که خودش بعضاً مانع پیشبرد کارها است، افزود: بروکراسی فی‌نفسه بد نیست ولی اصالت ندارد و هدف نیست بلکه ابزار و وسیله انجام کار مردم است.

رفیعی همچنین مردمی‌سازی امور، رفع تبعیض و مقابله با فساد ، اصلاح فرایندها و تحول گرایی را از دیگر رویکردهای دولت برشمرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha