• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402052817630
  • خبرنگار : 50071

رونمایی از تمبر قرارگاه جهادی سلامت در مشهد

رونمایی از تمبر قرارگاه جهادی سلامت در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی  در اختتامیه نخستین نشست تشکیلاتی قرارگاه جهادی سلامت که به همت شرکت برکت تل بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام(ره) برگزار شد، از تمبر قرارگاه رونمایی شد.

نخستین نشست تشکیلاتی قرارگاه جهادی سلامت در مشهد با حضور دبیران جهادی سلامت سراسر کشور به مدت دو روز با تشریح اهداف، برنامه‌ها و راهبردهای این قرارگاه برگزار شد.

در اختتامیه این برنامه از تمبر قرارگاه جهادی سلامت با حضور مسئولان قرارگاه جهادی سلامت و دبیران استانی رونمایی شد. نخستین نشست تشکیلاتی قرارگاه جهادی سلامت در مشهد مقدس از روز گذشته آغاز و تا عصر امروز با هدف تشریح اهداف و برنامه‌ها و توسعه عدالت در سلامت به کار خویش ادامه داد.

در این مراسم دبیران قرارگاه جهادی سلامت به برخی از چالش‌ها و فرصت‌ها برای توسعه عدالت در سلامت اشاره کردند. تشریح اهداف و برنامه‌ها و برنامه‌ریزی برای ایجاد انسجام و جلوگیری از موازی‌کاری در اعزام نیروهای جهادی سلامت از دیگر موضوعاتی بود که در این همایش درباره آن بحث و بررسی شده است.

اعزام تیم‌های جهادی سلامت در پنج مرحله به مناطق کمتر برخوردار، از جمله برنامه‌ریزی انجام شده در این نشست تشکیلاتی بوده است. توسعه ارتباط با وزارت بهداشت ودرمان و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی از دیگر اهدافی بود که در این همایش درباره آن بحث و بررسی شده است.

بررسی انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت و آسیب‌شناسی نسبت به وضعیت سلامت در اقصی نقاط کشور و برنامه‌ریزی برای توسعه برنامه‌ پیشگیری در بحث سلامت از دیگر موضوعاتی بود که در این همایش برای دسترسی به نتایج مطلوب درباره آن گفت‌وگو شده است.

برگزاری پنل‌های تخصصی و انعکاس مشکلات و چالش‌های استان‌های کمتر برخوردار در حوزه سلامت از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این همایش بوده است.

همچنین برگزاری اختتامیه و تجلیل از دبیران موفق و پرتلاش جهادی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای سلامت، مدافع حرم و دفاع مقدس برنامه پایانی این مراسم بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha