• پنجشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402051911723
  • خبرنگار : 50513

همرزم سردار سلیمانی:

الگوبرداری از ادبیات دفاع‌مقدس مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/زنجان همرزم سردار سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست‌های داعش گفت: اگر مردم در وجود رزمندگان روحیه جهاد و مبارزه را ببینند، مقاوم‌تر ایستادگی می‌کنند.

سردار رحیم نوعی‌اقدم شامگاه روز گذشته (۱۸ مردادماه) در دوره استانی خط امام بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر روز عزت و شرف، برخورداری از نصرت الهی، پیروزی اخلاص، پیروزی باورهای دینی، شهامت، شجاعت، صف‌شکنی و شب‌شکنی و پیروزی امامت و ولایت بود. 

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی در دفاع مقدس داشتن روحیه جهادی و روحیه خدایی بود، افزود: ما در جبهه حق علیه باطل پیروز شدیم؛ زیرا با خود بودیم و به خدا توکل کردیم، وعده قرآن محقق شد و پیروز شدیم.

نوعی‌اقدم ادامه داد: آرزوی رزمندگان اسلام پیروزی بود و به خواست خدا پیروز شدیم و پیروز نیز ماندیم؛ اراده و ایمان مردم دلیل این پیروزی‌ها است. 

همرزم سردار شهید سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست‌های داعش، با اشاره به این‌که اخلاص در عمل، باور و توکل به خدا در هر کاری غیرممکن‌ها را ممکن می‌کند، تشریح کرد: مدافعان حرم و رزمندگان، نمونه بارز این مورد را به عینه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه و در دوران دفاع‌مقدس مشاهده کرده‌اند. در دوران دفاع‌مقدس ملت ایران هر آنچه در طبق اخلاص داشت برای انقلاب نثار کرد. 

وی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی برگرفته از اندیشه ارزشمند امام راحل و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: بسیج امتحان خود را پس داده است و همواره موفق عمل کرده است؛ اگر به اذن و اراده الهی وظیفه خود را درست انجام دهیم بدون شک پیروز و موفق خواهیم شد، چراکه این وعده الهی است و در وعده الهی تخلف وجود ندارد.

این رزمنده متذکر شد: شهدا امروز برای ما بسیار گران‌سنگ و ارزشمند هستند، چراکه در سایه خون و جانفشانی آنها است که ملت ایران امروز در مسند قدرت و صلابت منطقه‌ای و جهانی قرار گرفته است.

سردار نوعی‌اقدم با تاکید بر الگوبرداری از ادبیات دفاع‌مقدس، گفت: شهدا نماد عزت، مقاومت و پایداری هستند و تنها راه غلبه بر مشکلات جامعه الگو قرار دادن شهدا است؛ اگر مردم در وجود رزمندگان روحیه جهاد و مبارزه را ببینند مقاوم‌تر ایستادگی می‌کنند.

استاندار زنجان نیز در ادامه این دوره یادآور شد: دانشجویان از ابتدای انقلاب نقش تاثیرگذاری در پیروزی کشور داشتند.

محسن افشارچی با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشجویان در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم دانشجویان با بصیرت در مقابل فتنه و شیطنت دشمنان بایستند.

به گزارش ایسنا، در انتهای این جلسه، پرسش و پاسخ دانشجویی نیز با حضور همرزم سردار سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست‌های داعش برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha